🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19327.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل شبکه اجتماعی جایگزین توییتر را به خاطر ترویج خشونت از پلی استور حذف کرد

گوگل شبکه اجتماعی Parler را به منظور جلوگیری از انتشار مطالب خشونت آمیز توسط طرفداران ترامپ از پلی استور حذف کرد. از Parler به عنوان جایگزین توییتر و فیسبوک با آزادی بیان بیشتر یاد می‌شود. ...

گوگل شبکه اجتماعی Parler - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به منظور جلوگیری از انتشار مطالب خشونت آمیز توسط طرفداران ترامپ از پلی استور حذف کرد.

از Parler به عنوان جایگزین توییتر و فیسبوک با آزادی بیان بیشتر یاد می‌شود. این شبکه اجتماعی به خاطر انتشار مطالب افراطی و جنجالی انتقادات زیادی را برانگیخته است. در پی تسخیر ساختمان کنگره آمریکا توسط طرفداران افراطی ترامپ که چند کشته و زخمی بر جای گذاشت، اپل از Parler خواست تا قوانین جدیدی را برای مدیریت محتوا تعریف کند. اما گوگل پا را فراتر گذاشت و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - این شبکه اجتماعی را از فروشگاه اپلیکیشن خود حذف کرد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان

اپل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - هشدار داد که برخی طرفداران ترامپ در حال استفاده از Parler برای سازماندهی حمله‌ای دیگر در واشنگتن هستند و از این شبکه اجتماعی خواست تا در سیاست‌های مدیریت محتوا بازنگری کند یا ریسک حذف شدن از اپ استور را بپذیرد. اما گوگل این شبکه اجتماعی را از فروشگاه اپ خود حذف کرد. در بیانیه این شرکت که به خبرگزاری Android Police ارائه شده می‌خوانیم:

«مطابق قوانین دیرینه ما که به منظور محافظت از امنیت کاربران گوگل پلی تعریف شده اند، اپ‌هایی که محتواهای تولید شده توسط کاربران را منتشر می‌کنند باید قوانین مدیریت محتوایی داشته باشند که پست‌های ترویج کننده خشونت را حذف می‌کند. تمام توسعه دهندگان باید از این قوانین پیروی کنند و ما از ماه‌ها قبل به Parler در مورد این سیاست هشدار داده بودیم.

ما نسبت به ادامه انتشار محتواهای ترویج به خشونت در Parler آگاه هستیم. ما می‌دانیم که در مورد سیاست‌های مدیریت محتوا اختلاف نظرهایی وجود - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - دارد و حذف سریع تمام محتواهای خشونت آمیز می‌تواند سخت باشد، ولی ما برای انتشار برنامه در پلی استور نیازمند سیاست‌های سختگیرانه در قبال محتواهای جنجالی هستیم. با توجه به اتفاقات اخیر و تهدید شدن امنیت مردم، Parler را تا زمان اصلاح قوانین مدیریت محتوا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - از پلی استور حذف کردیم.»

گوگل تأیید کرد که تنها اپلیکیشن Parler را از فروشگاهش حذف کرده و این برنامه همچنان روی موبایل‌های نصب شده بدون مشکل کار می‌کند و نسخه وب نیز در مرورگر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - Chrome قابل دسترسی خواهد بود. Parler که از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - زمان انتشار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - در پلی استور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - بیش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - از ۵ میلیون مرتبه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - نصب شده از سایت APKMirror نیز حذف شده است.

Parler سال ۲۰۱۸ منتشر شد و از همان ابتدا به خاطر قوانین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - ملایم در مورد انتشار محتوا به سرعت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - به یکی از پلتفرم‌های محبوب طرفداران جناح راست به ویژه کاربران اخراجی فیسبوک و توییتر تبدیل شد. محبوبیت این شبکه اجتماعی پس از انتخابات آمریکا به خاطر افزایش نظارت توییتر و فیسبوک بر محتواهای جنجالی ترامپ بیشتر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آذین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دوستان سایت ***** مایکروفر سام شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone