🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15629.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از وبکم، اسپیکر و دو هدست جدید پرده برداشت

مایکروسافت با توجه به افزایش استقبال کاربران از سرویس تیمز، از چند لوازم جانبی تازه برای دوران دورکاری و خانه‌نشینی رونمایی کرد. این شرکت در کنار سرفیس لپ‌تاپ ۴ از وبکم، بلندگو و دو هدست ...

مایکروسافت با توجه به افزایش استقبال کاربران از سرویس تیمز، از چند لوازم جانبی تازه برای دوران دورکاری و خانه‌نشینی رونمایی کرد. این شرکت در کنار سرفیس لپ‌تاپ ۴ از وبکم، بلندگو و دو هدست جدید پرده برداشت که مدت‌ها بود شایعات مربوط به آن‌ها را می‌شنیدیم.

وبکم «مدرن» مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - پس از حدود یک دهه با پشتیبانی از فیلم‌برداری 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و HDR معرفی شد. این دستگاه می‌تواند به مانیتور، میز یا روی سه‌پایه وصل شود. وبکم مایکروسافت میدان دید ۷۸ درجه‌ای دارد و از قابلیت‌های True Look برخوردار است - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - که امکان روتوش چهره، تنظیم نور ثابت و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - فوکوس خودکار را فراهم می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

این وبکم برای رعایت حریم خصوصی دارای پوششی ویژه با نشانگر LED است که به شما اجازه می‌دهد هر زمان خواستید دستگاه را غیرفعال کنید. مایکروسافت می‌گوید این وبکم برای تماس‌های چهره به چهره از جمله برای جلسات تیمز طراحی شده. قیمت این دستگاه ۷۰ دلار، وزن آن ۸۸.۳ گرم و رابطش USB-A است. مایکروسافت این وبکم را از ماه ژوئن به بازار می‌فرستد.

محصول بعدی بلندگوی جدیدی با رابط USB-C است که در وهله اول برای کاربران تیمز ساخته شده چون یک دکمه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - اختصاصی دارد که کنترل‌های سریعی را برای این نرم‌افزار ارائه می‌کند. این بلندگو دارای میکروفن و فناوری حذف نویز پس‌زمینه است تا کیفیت صدا را افزایش دهد. همچنین روی آن دکمه‌های استاندارد بی‌صداسازی، تغییر حجم صدا و تماس وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

این بلندگو با یک کیف - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - محافظ عرضه می‌شود تا حمل و نقل راحت‌تری داشته باشد. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - مایکروسافت قیمت این دستگاه را ۹۹ دلار تعیین کرده و آن را از ماه ژوئن عرضه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

این شرکت همچنین از دو هدست جدید رونمایی کرده که هر دو دکمه‌ای اختصاصی برای نرم‌افزار تیمز دارند. این دکمه با باز کردن نرم‌افزار تیمز روی کامپیوتر به شما اجازه می‌دهد تا خیلی سریع به جلسات ملحق شوید و تماس‌ها و پیام‌های صوتی خود را بررسی کنید. البته برای دسترسی به برخی قابلیت‌ها به دانگل USB نیاز است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

سرفیس هدفون ۲ پلاس با قیمت ۳۰۰ دلار از همان طراحی راحت قبلی استفاده کرده و قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌کند. دستگاه دوم هدستی به نام مدرن در دو نسخه سیمی و بی‌سیم است که مدل سیمی آن با قیمت ۵۰ دلار از ماه ژوئن عرضه می‌شود. مایکروسافت می‌گوید اطلاعات مربوط به نسخه بی‌سیم را به‌زودی اعلام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone