🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15628.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

قدرتمندترین گلکسی سامسونگ اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

از زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا رویدادهای دنیای فناوری را مجازی کرده، شرکت‌ها راحت‌تر و سریع‌تر از قبل مراسم برگزار می‌کنند. مراسم بعدی سامسونگ که دعوت‌نامه آن به‌تازگی منتشر شده، چهارمین گلکسی آنپکد آن‌ها از ...

از زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا رویدادهای دنیای فناوری را مجازی کرده، شرکت‌ها راحت‌تر و سریع‌تر از قبل مراسم برگزار می‌کنند. مراسم بعدی سامسونگ که دعوت‌نامه آن به‌تازگی منتشر شده، چهارمین گلکسی آنپکد آن‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۱ است و در تاریخ ۸ اردیبهشت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - برگزار خواهد شد.

سامسونگ در دعوت‌نامه خود وعده داده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - که قدرتمندترین محصول گلکسی در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - راه است. این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود. با توجه به اینکه کره‌ای‌ها تا این‌جای سال از چندین تلفن هوشمند و یک جفت ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده‌اند، به‌سختی می‌توان حدس زد که سامسونگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - می‌خواهد از چه محصولی در این مراسم پرده بردارد.

عده‌ای از تحلیلگران می‌گویند این شرکت امسال هنوز هیچ موبایل تاشوی جدیدی معرفی نکرده در حالی که در سال ۲۰۲۰ تا این موقع شاهد معرفی گلکسی زد فلیپ بودیم. منتها احتمال رونمایی از چند لپ‌تاپ جدید از جمله اولین لپ‌تاپ مجهز به تراشه اگزینوس قوی‌ترین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - احتمال قابل طرح است. به گفته «ایوان بلس»، سامسونگ همچنین می‌تواند از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل در گلکسی بوک پرو استفاده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - کند.

دیروز در مطلبی به جدیدترین اطلاعات به دست آمده از سه لپ‌تاپ آتی سامسونگ اشاره کردیم. گلکسی بوک گو، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ اخیرا از مراجع مختلفی مجوز گرفته‌اند و احتمالا زمان زیادی تا عرضه آن‌ها باقی نمانده است. در آن گزارش حتی تصاویر زنده‌ای از دو لپ‌تاپ بعدی سامسونگ منتشر شد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان

بازار کامپیوترها در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - مجموع از پارسال با رشد خوبی مواجه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - شده چون کاربران زیادی به خاطر خانه‌نشینی، دورکاری و آموزش آنلاین به دستگاه‌های جدیدی نیاز پیدا کرده‌اند. حالا شرکت‌هایی مثل سامسونگ در تلاشند تا با معرفی محصولات جدید پاسخگوی نیاز روزافزون کاربران خود باشند و سهم خود را از این بازار افزایش دهند.

با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - این حال، تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست نیاید نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که مراسم بعدی سامسونگ به چه محصولاتی اختصاص دارد. ما در دیجیاتو مانند گذشته به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر قروه استان کردستان - پوشش گلکسی آنپکد بعدی می‌پردازیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone