🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15630.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

AMD از اولین پردازنده‌های دسکتاپ مجهز به گرافیک رایزن ۵۰۰۰ رونمایی کرد

AMD بالاخره نسل جدید APUهای سری 4000G را معرفی کرد. پردازنده‌های رایزن 5000G این کمپانی با معماری ۷ نانومتری Zen 3 توسعه پیدا کرده‌اند و از گرافیک مجتمع Vega 8 بهره می‌برند که بدون نیاز ...

AMD بالاخره نسل جدید APUهای سری 4000G را معرفی کرد. پردازنده‌های رایزن 5000G این کمپانی با معماری ۷ نانومتری Zen 3 توسعه پیدا کرده‌اند و از گرافیک مجتمع Vega 8 بهره می‌برند که بدون نیاز به خرید کارت گرافیک، قدرت گرافیکی مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در این سری ۳ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - پردازنده قرار می‌گیرد که البته نمونه‌های کم‌مصرف آن‌ها هم وارد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - بازار می‌شوند. مدل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - پایه پردازنده‌های رایزن 5000G را تراشه رایزن 3 5300G تشکیل می‌دهد که از ۴ هسته و ۸ رشته بهره می‌برد. فرکانس پایه این پردازنده برابر ۴.۰ گیگاهرتز است و فرکانس بوست آن به ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

این پردازنده از ۶ واحد پردازش گرافیکی بهره می‌برد و فرکانس GPU آن برابر ۱۷۰۰ مگاهرتز است. مدل کم‌مصرف این محصول رایزن 3 5300GE نام دارد که توان طراحی حرارتی‌ آن به ۳۵ وات می‌رسد. تفاوت اصلی این پردازنده‌ها، فرکانس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - پایین‌تر مدل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - GE است. فرکانس پایه این پردازنده برابر ۳.۶ گیگاهرتز است و در حالت بوست به ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران

پردازنده‌های بعدی رایزن 5 - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - 5600G و 5600GE نام - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - دارد که از ۶ هسته و ۱۲ رشته بهره می‌برند. این سخت افزارها به ترتیب توان طراحی حرارتی ۶۵ و ۳۵ وات دارند و از ۷ واحد پردازش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - گرافیکی با فرکانس ۱۹۰۰ مگاهرتز بهره می‌برند. مدل G دارای فرکانس پایه ۳.۹ گیگاهرتز و بوست ۴.۴ گیگاهرتز است. فرکانس پایه مدل GE به ۳.۴ گیگاهرتز می‌رسد ولی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - فرکانس بوست آن - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - تفاوتی با نسخه G ندارد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران

در نهایت بالاترین مدل‌ها با نام رایزن 7 5700G و 5700GE وارد بازار می‌شوند که در این محصولات هم با توان طراحی حرارتی ۶۵ و ۳۵ وات روبه‌رو هستیم. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - این پردازنده‌های رایزن 5000G به ۸ هسته و ۱۶ رشته مجهز شده‌اند و از ۸ واحد پردازش گرافیکی با فرکانس ۲۰۰۰ مگاهرتز بهره - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - می‌برند. فرکانس بوست این تراشه‌ها برابر ۴.۶ گیگاهرتز است. فرکانس پایه مدل G به ۳.۸ گیگاهرتز و مدل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - GE به ۳.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران

به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - گفته AMD، این پردازنده‌ها عملکرد بسیار بالاتری نسبت به پردازنده‌های نسل دهم اینتل دارند. برای مثال طبق ادعای این کمپانی، پردازنده 5700G در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نوشهر استان مازندران - بنچمارک‌گیری و کارهای سنگین ۳۵ تا ۸۰ درصد از اینتل Core i7-10700 سریعتر است. علاوه بر این، AMD از فریم‌ریت بالاتر از ۳۰ فریم بر ثانیه بسیاری از بازی‌ها با این APUهای جدید خبر داده است.

پردازنده‌های رایزن 5000G ابتدا همراه با سیستم‌های آماده به فروش می‌رسند، با این حال AMD وعده داده در ماه‌های آینده آن‌ها را بطور جداگانه هم عرضه می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وردآفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone