🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15623.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ادعای رسانه کره‌ای: ال‌جی و اپل در آستانه امضای قرارداد تولید خودرو هستند

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره تولید خودروی برقی اپل هستیم و حالا گزارشی جدید مدعی شده که شرکت مشترک ال‌جی و مگنا که «LG Magna e-Powertrain» نام دارد، در یک قدمی امضای قراردادی برای تولید ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - درباره تولید خودروی برقی اپل هستیم و حالا گزارشی جدید مدعی شده که شرکت مشترک ال‌جی و مگنا که «LG Magna e-Powertrain» نام دارد، در یک قدمی امضای قراردادی برای تولید این خودرو قرار دارند.

ظاهرا طی این قرارداد شرکت‌های ال جی و مگنا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - اینترنشنال وظیفه تولید دور اولیه خودروی اپل را برعهده می‌گیرند. در صورتی که گزارش‌های گذشته صحت داشته باشند، زودترین زمانی که اپل کار معرفی می‌شود، سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

همکاری میان ال‌جی و مگنا احتمالا در سال جاری میلادی تکمیل می‌شود و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - ظاهرا اپل مشتری اصلی این کمپانی جدید خواهد بود.

اوایل سال جاری میلادی گزارش‌های زیادی درباره همکاری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - اپل با کیا و هیوندای برای تولید خودروی برقی کوپرتینویی‌ها منتشر شد. با این حال پس از مدتی این خودروسازان کره‌ای از توقف مذاکرات با اپل خبر دادند.

به باور کارشناسان، خودروی اپل با لوگوی همین کمپانی از راه می‌رسد و ارتباط میان کوپرتینویی‌ها و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - سازنده این خودرو مشابه ارتباط فاکسکان با آیفون خواهد بود. در حقیقت سازنده اپل کار قطعات را دریافت کرده و آن را مونتاژ می‌کند، موضوعی که چندان به مذاق خودروسازان خوش نمی‌آید. برای مثال هیوندای و کیا چنین اقدامی را ضربه به اعتبار خود به عنوان خودروساز می‌دانند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی

ال‌جی و مگنا چندان در دنیای خودرو شناخته شده نیستند، بنابراین اپل می‌تواند از آن‌ها برای تولید محصولش استفاده کند. در حال حاضر ال‌جی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - و مگنا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - برخی قطعات خودرو مانند باتری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - و موتور را برای کمپانی‌هایی مانند تسلا، جنرال موتورز، فورد و بی‌ام‌و تامین می‌کنند، بنابراین با این بازار آشنا هستند.

از سال ۲۰۱۵ کوپرتینویی‌ها مشغول توسعه فناوری خودران تحت پروژه «تایتان» هستند. اگرچه در سال ۲۰۱۷ گزارش‌هایی درباره توقف کار روی این پروژه منتشر شد، اما اپل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - با استخدام‌های متعددش همچنان مشغول کار روی این پروژه است.

اخیرا مدیرعامل اپل، تیم کوک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که کوپرتینویی‌ها به دنبال یکپارچه‌سازی سخت افزار، نرم افزار و سرویس‌ها در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - دنیای خودروهای الکتریکی هستند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فراهان استان مرکزی - همین صحبت می‌تواند از ادامه فعالیت‌های اپل در زمینه خودرو خبر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone