🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10750.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چیپ تنسور پیکسل ۶ را احتمالا سامسونگ با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌کند

گوگل چند روز پیش رندرها و بخشی از مشخصات گوشی‌های سری پیکسل ۶ را اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تراشه تنسور بود. حالا طبق گزارشی جدید به نظر می‌رسد سامسونگ این تراشه را ...

گوگل چند روز پیش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - رندرها و بخشی از مشخصات گوشی‌های سری پیکسل ۶ را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تراشه تنسور بود. حالا طبق گزارشی جدید به نظر می‌رسد سامسونگ این تراشه را با لیتوگرافی ۵ نانومتری می‌سازد.

در حالی که گوگل اطلاعات زیادی درباره تراشه اختصاصی‌اش برای گوشی‌های پیکسل منتشر نکرده، گزارش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - جدید «Nikkei Asia» ادعا می‌کند که سامسونگ وظیفه تولید این چیپ را برعهده دارد.

طبق گفته این منبع، کره‌ای‌ها این تراشه را با لیتوگرافی ۵ نانومتری یکسان با اسنپدراگون ۸۸۸ تولید خواهند کرد. تراشه تنسور وابستگی زیادی به هوش مصنوعی دارد که همین موضوع روی عملکردش تاثیر می‌گذارد، با این حال انتظار می‌رود قادر به رقابت با تراشه‌های ۵ نانومتری دنیای اندروید مانند اسنپدراگون ۸۸۸ باشد.

سامسونگ درباره گزارش اخیر اظهارنظری نکرده و گوگل هم درباره جزئیات تراشه‌اش سکوت کرده، با این حال مدیرعامل گوگل، «ساندار پیچای» گفته تنسور حاصل ۴ سال تلاش است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران
پیکسل ۶ پرو

تولید تراشه تنسور پیکسل ۶ از سوی سامسونگ موضوع عجیبی نیست چرا که تولید چنین قطعاتی دشوار است. برای مثال اپل که چندین سال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - است در زمینه طراحی تراشه‌ها فعالیت می‌کند، وظیفه تولید چیپ‌هایش را به TSMC می‌سپارد.

اگرچه TSMC شاید در زمینه تولید تراشه نسبت به سامسونگ دست بالا را داشته باشد، اما کمبود جهانی تراشه باعث شده شرکت‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند و نتوانند پاسخگوی تمام نیازها باشند. TSMC اپل را در اولویت قرار داده و به همین دلیل سفارش تولید تنسور - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - به سامسونگ اقدامی منطقی به حساب می‌آید.

گوگل و سامسونگ اخیرا با همکاری یکدیگر Wear OS 3.0 را توسعه داده‌اند که جایگزین تایزن در ساعت‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - آینده کره‌ای‌ها می‌شود و گلکسی واچ ۴ با این سیستم عامل در ۲۰ مرداد معرفی می‌شود. حالا هم ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند پردازنده اختصاصی گوگل را تولید کنند تا ارتباط میان این شرکت‌ها عمیق‌تر از گذشته شود.

گوگل احتمالا با معرفی رسمی سری پیکسل ۶ در پاییز پیش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - رو، مشخصات کامل این گوشی‌های هوشمند و همچنین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آمل استان مازندران - تراشه تنسور را منتشر خواهند کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در ۱۰ کشور به فروش برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone