🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35644.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد در استوری ها از یکدیگر سوال بپرسند

چند وقتی است اینستاگرام به کاربرانش اجازه می ‌دهد که در قسمت استوری خود، نظرسنجی برگزار کنند اما به تازگی شایعه شده این پلتفرم قصد دارد قابلیت جدیدی به استوری اضافه کند تا کاربران بتوانند از ...

چند وقتی است اینستاگرام به کاربرانش اجازه می ‌دهد که در قسمت استوری خود، نظرسنجی برگزار کنند اما به تازگی شایعه شده این پلتفرم قصد دارد قابلیت جدیدی به استوری اضافه کند تا کاربران بتوانند از دنبال کنندگانشان سوالاتی نیز بپرسند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

گفته شده با قرار گرفتن این قابلیت در جعبه ابزار استوری، کاربر می‌تواند سوال به خصوصی را با دنبال کنندگان خود مطرح کند. آنها نیز می‌توانند جواب‌های دلخواه خود را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - تایپ کرده تا فرد پرسشگر بتواند در یک لیست، تمامی جواب‌ها را بخواند.

تا به حال اینستاگرام این مسئله را تایید نکرده و مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به لیست ابزار استوری تمامی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - کاربران اضافه خواهد شد. با این حال از آنجایی که به تازگی تصویری از این ویژگی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - در پروفایل یک کاربر اندونزیایی دیده شده، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - به نظر میٰ‌رسد که این قابلیت تنها به یک منطقه یا کشور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - خاص محدود نشود. علاوه بر این کاربران ایتالیایی هم چنین گزینه‌ای را میان انتخاب‌هایشان مشاهده کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

البته پیدایش این ویژگی جدید چندان عجیب نیست و به احتمال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - قوی در آینده‌ای نزدیک، قابلیت پرسیدن سوال نیز به دیگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - ابزار‌های جدید اینستاگرام اضافه شود.

به نظر میٰ‌رسد که اینستاگرام خیز بلندی برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - تسخیر شبکه‌های اجتماعی برداشته و هدف دارد که تمامی وقت کاربران را به خود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اختصاص دهد چرا که اخیراً سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید بسیاری معرفی کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی به تازگی از پلتفرم جدید IGTV - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - رونمایی نموده که کاربران - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - می توانند در آن ویدیوهایی تا سقف یک ساعت به اشتراک بگذارند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران

علاوه بر این شبکه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - اجتماعی یاد شده از سرویس ویدیو چت گروهی و اضافه کردن موسیقی به استوری‌ها پرده برداشته که تمرکز بالای این کمپانی روی استوری‌ها و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - فعالیت‌های تعاملی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - را نشان می‌دهد.

گزارش شده که اکنون اینستاگرام ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد و روزانه یک میلیارد کاربر در آن فعالیت می‌کنند. کارشناسان باور دارد که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بهشهر استان مازندران - استوری‌های تعاملی موجب ‌می‌شود که کاربران دوباره به سراغ اینستاگرام بیایند و به نظر می‌رسد که این پلتفرم قصد دارد بدین شکل کاربران بسیار زیاد خود را راضی و وابسته به این شبکه نگه دارد.

 

تماشا کنید: سریعترین رودستر مرسیدس بنز در اینستاگرام معرفی شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone