🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42507.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی جدید از حضور سنسور Touch ID در پنل پشتی آیفون 8 حکایت دارد

چند روز پیش خبری مبنی بر حذف سنسور Touch ID از موبایل مورد انتظار آیفون 8 منتشر شد که با استناد به گزارش شرکت های تولید کننده لوازم جانبی، از اتکای محصول رده بالای اپل ...

چند روز پیش خبری مبنی بر حذف سنسور Touch ID از موبایل مورد انتظار آیفون 8 منتشر شد که با استناد به گزارش شرکت های تولید کننده لوازم جانبی، از اتکای محصول رده بالای اپل به سیستم های تشخیص بیومتریک پیشرفته تر خبر می داد.

ویدیوی جدید بخش کنترل کیفیت خط تولید آیفون 8 را نشان می دهد

اما حالا ویدیوی تازه ای منتشر شده که یک کارگر (احتمالاً چینی) را در حال تست موبایل هایی با ظاهر آیفون 8 و به رنگ نقره ای نشان می دهد، که اسمارت فون های مورد بحث را روی یک دستگاه کنترل قرار داده و با لمس نقطه ای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در پنل پشتی (احتمالاً سنسور Touch ID) و اعلام تأیید سیستم، از عملکرد صحیح آنها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اطمینان حاصل می کند.

البته همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، نمی توان با قاطعیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گفت که تلفن های موجود در این کلیپ «آیفون 8» هستند چرا که در سال های اخیر، تولیدکنندگان چینی در زمینه کپی برداری از محصولات محبوب و عرضه آنها پیش از رونمایی رسمی، بسیار خبره شده و ممکن است محصولات موجود در ویدیو نیز نمونه های تقلبی آیفون 8 باشند.

از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سوی دیگر کمپانی اپل هم در زمینه ورود هرگونه دوربین (یا هر گجتی با قابلیت تصویربرداری) به خطوط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تولید خود بسیار حساس بوده، و می توان گفت احتمال فیلمبرداری از بخش کنترل کیفیت آیفون 8 آن هم از این زاویه بسیار پایین است.

با این وجود نمی توان به راحتی احتمال حضور سنسور Touch ID (به عنوان یک روش قابل اعتماد برای افزایش امنیت دستگاه) را در آیفون 8 رد نمود و باید منتظر بود و دید که آیا کمپانی ساکن کوپرتینو -مانند بسیاری از تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی- اسکنر اثر انگشت را به پنل پشتی انتقال خواهد داد یا آن را به کلی حذف می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone