🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19343.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین مانیتورهای ایسر با نرخ رفرش 120 هرتز و HDMI 2.1 از راه می‌رسند

ایسر همزمان با نمایشگاه CES 2021 اعلام کرد مانیتورهای جدید سری نیترو و پریدیتور این شرکت با رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی بالا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. ایسر قصد دارد سه مدل نمایشگر گیمینگ ...

ایسر همزمان با نمایشگاه CES 2021 اعلام کرد مانیتورهای جدید سری نیترو و پریدیتور این شرکت با رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی بالا در دسترس کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - می‌گیرند.

ایسر قصد دارد سه مدل نمایشگر گیمینگ با رزولوشن 4K را اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه کند. باتوجه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - به اینکه گیرمرها علاوه بر رزولوشن مطلوب به نرخ بروزرسانی بالای نمایشگر نیز اهمیت می‌دهند؛‌ ایسر در هر سه نمایشگر خود به این دو نیاز در کنار یکدیگر توجه کرده است.

 

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان

مانیتور ایسر نیترو  XV282K KV

این نمایشگر با وضوح UHD، نخستین مانتیور ایسر است که در کنار فناوری FreeSync (برای هماهنگ‌سازی نرخ رفرش صفحه با نرخ رندر دریافتی از پردازشگر گرافیکی) از پورت HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور 28 اینچی دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل با رفرش ریت 144 هرتز و با پشتیبانی از AMD FreeSync در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - قرار می‌گیرد. ایسر ادعا می‌کند زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است. این نمایشگر IPS می‌تواند 90 درصد طیف رنگی  P3 را نمایش دهد و به ادعای ایسر دارای کنتراست 100.000.000 در یک است. نمایشگر با HDR 400  از کابل HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ایسر نیترو XV282K KV با قیمت 899.99 دلار اردیبهشت‌ماه (ماه می) در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان

مانیتور ایسر  پریدیتور XB273U NX

دومین نمایشگر جدید ایسر، مانیتور - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - 27 اینچی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - ایسر پریدیتور  XB273U NX است که از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - مجهز به پنل ایسر Agile-Splendor IPS بوده و در حالت اورکلاک از نرخ بروزرسانی 275 هرتز بهره می‌برد.

مانیتور HDR ایسر می‌تواند 90 درصد طیف رنگی  P3 را نمایش دهد. ایسر ادعا می‌کند زمان پاسخ‌‌دهی نمایشگر در انتقال از خاکستری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - به خاکستری 0.5 میلی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - ثانیه است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان

نمایشگر می‌تواند نرخ بروزرسانی متغیری را با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - NVIDIA G-SYNC ارائه دهد. همچنین مجهز به آنالیزر تاخیر با نام  - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - NVIDIA - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - Reflex Latency Analyzer است که زمان بین کلیک ماوس و تغییر پیکسل را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - اندازه گیری می‌کند. این ویژگی نیز برای گیمرها به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - مانیتور اضافه شده است.

مانیتور ایسر پریدیتور  XB273U NX با قیمت 1099.99 دلار اردیبهشت‌ماه (ماه می) در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان

مانیتور - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - ایسر پریدیتور  XB323QK NV

درنهایت سومین مانیتور گیمینگ ایسر، مجهز به نمایشگر 31.5 اینچی G-Sync است. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر سبزوار استان خراسان - این مانیتور اولین بار در خردادماه امسال رونمایی شد و قرار بود شهریورماه به بازار عرضه شود که این اتفاق نیفتاد. ایسر اعلام کرده این مانیتور نیز اردیبهشت‌ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مانیتور ایسر پریدیتور  XB323QK NV  از نمایشگر  UHD با رزولوشن بالای 3840 در 2160 پیکسل و نرخ بروزرسانی 144 هرتز بهره می‌برد. مانیتور جدید از  HDR 400 پشتیبانی کرده و می‌تواند 90 درصد طیف رنگی  P3 را نمایش دهد. سومین مانیتور گیمینگ ایسر با قیمت 1199.99 دلار اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone