🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19345.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مازوت بر شیوع کرونا و آلودگی هوای تهران چه تأثیری دارد؟

این روزها طرح ترافیک همچنان برقرار است، کارمندان بسیاری از شرکت‌ها به دورکاری مشغولند، از ساعت ۹ شب تا چهار صبح منع رفت و آمد وجود دارد و با توجه به وضعیت ویروس کووید-۱۹ خانواده‌ها ...

این روزها طرح ترافیک همچنان برقرار است، کارمندان بسیاری از شرکت‌ها به دورکاری مشغولند، از ساعت ۹ شب تا چهار صبح منع رفت و آمد وجود دارد و با توجه به وضعیت ویروس کووید-۱۹ خانواده‌ها کمتر از گذشته در سطح شهر رفت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - و آمد می‌کنند. با این تفاسیر انتظار داریم تا آسمان تهران و سایر شهرهایی مانند کرج و اصفهان در پاک‌ترین حالت ممکن باشد. به نظر می‌رسد آلودگی هوای این روزها بخاطر  سوزاندن مازوت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - در نیرگاه‌های اطراف تهران است. آلودگی هوای ناشی از سوختن مازوت فوق‌العاده خطرناک است. چند روزی می‌شود که این مسئله حسابی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا به پا کرده و درنهایت وزیر نفت یعنی بیژن زنگنه این مسئله را تایید کرد. اما مازوت چیست و چه تاثیری بر شیوع کرونا دارد و چرا باعث آلودگی هوای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - تهران شده؟

تماشای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - ویدیو از یوتیوب: 

بیژن زنگنه؛ وزیر نفت تایید کرد که سوختن مازوت در نیروگاه‌ها موجب شده تا هوا در آلوده‌ترین حالت خود قرار گیرد. درواقع این آلودگی می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مانند درد قفسه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - سینه، مشکلات تنفسی، قرمزی چشم و افزایش احتمال بروز بیماری‌های قلبی و تنفسی شود. از طرفی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - باران‌های اسیدی را می‌توان دیگر پیامد این نوع آلودگی دانست. باران‌هایی که موجب حل شدن فلزات سنگین و ضعیف شدن ریشه‌های درختان و گیاهان می‌شوند. اما تمام این معضلات برای زمانی است که ما درگیر کرونا نباشیم. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد آلودگی هوا شدیدا روی شیوع ویروس کرونا موثر است. درواقع شهرهایی که از نظر آلودگی هوا مشکلی ندارند کمترین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - میزان مرگ و میر و شیوع ویروس کرونا را داشته‌اند.

آلودگی هوا نقش یک وسیله نقلیه برای ویروس‌ها را ایفا می‌کند و به این خاطر روی شیوع کرونا موثر است. محقق‌ها اعلام کرده‌اند که یکی از راه حل‌های کمتر کردن مرگ و میر ناشی از کرونا برطرف کردن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - آلودگی هواست. مشکلی که با وضعیت حال حاضر شهرهایی مانند تهران، کرج و اصفهان به نظر نمی‌رسد چندان عملی شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص مازوت و تاثیر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - آن بر شیوع کرونا و آلودگی هوای تهران ویدیو را تا انتها تماشا کنید. نظرات و پیشنهاداتتان را حتما در قسمت نظرات با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرافزا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر یک سوالی دارم طرفای شهرک غرب زنجان تعمیر مایکروفر تکنوگاز TGM-1C2KP هم دارید؟
پاسخ: بله در شهرک غرب شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone