🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19341.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ترندفورس: سهم چیپست M1 از بازار پردازنده لپ‌تاپ امسال 9 برابر می‌شود

ترند فورس در گزارش تحلیلی خود برآورد کرده که سهم چیپ M1 از بازار که فعلا 0.8 درصد است با رشد خیره کننده 9 برابری در تابستان آینده به 7 درصد خواهد رسید. اپل و ...

ترند فورس در گزارش تحلیلی خود برآورد کرده که سهم چیپ M1 از بازار که فعلا 0.8 درصد است با رشد خیره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - کننده 9 برابری در تابستان آینده به 7 درصد خواهد رسید.

اپل و AMD با چیپست‌های جدید و قدرتمند خود گام‌های بلندی برای در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار برداشته‌اند و تهدیدی جدی برای امپراطوری اینتل محسوب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - می‌شوند.

پیش بینی می‌شود نسخه‌های جدید مک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - بوک پرو اپل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - با چیپست‌های مبتنی بر آرم اواخر سال 2021 به بازار عرضه شوند. داستان به همین جا ختم نمی‌شود و لپ‌تاپ‌های مجهز به چیپست‌های رایزن AMD نیز تهدید دیگری برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - سیستم‌های مبتنی بر چیپست‌های اینتل در بازار رقابتی محسوب می‌شوند.

براساس بررسی‌های انجام شده توسط شرکت تحلیل بازار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - «TrendForce»، مک بوک پروهای جدید 14 و 16 اینچی اپل که انتظار می‌رود فصل دوم یا سوم 2021 به بازار عرضه شوند؛ با فناوری‌های جدیدی از جمله نمایشگر mini-LED سهم بیشتری از فروش بازار را از آن خود خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان

این در حالی است که TrendForce در گزارش تحلیلی خود اعلام کرده که لپ‌تاپ‌های مجهز به چیپست AMD در سال 2019 توانستند 11.4 درصد سهم بازار را از آن خود کنند و در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - سال 2020 سهم بازار این دستگاه‌ها به 20.1 درصد افزایش یافت.

در نتیجه با سهم بازار 7 درصدی اپل و سهم بازار 20 درصدی AMD،‌ فضای رقابت برای اینتل تنگ‌تر خواهد شد و این شرکت مجبور است  استراتژی‌های جدیدی را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - برای تاب آوردن در این بازار رقابتی در پیش بگیرد.

چند روز قبل نیز سرمایه‌گذاران اینتل که شاهد به حاشیه رفتن این شرکت از سوی اپل، AMD و سامسونگ هستند، با ارسال نامه‌ای به اینتل خواستار تجدید نظر در رویکردها و استراتژی‌های فعلی شرکت شدند.

توانایی اینتل برای تامین چیپست‌های مورد نیاز مشتریان در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - سال‌های اخیر با چالش‌های بسیاری همراه بوده است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - و هرچند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - گسترش دورکاری با افزایش چشمگیر فروش پی‌سی فرصت مطلوبی را برای رونق کسب و کار آنها فراهم کرد؛ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - اما اینتل در استفاده از این شرایط - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - چندان موفق نبود.

اینتل بزرگترین ضربه را زمانی دریافت کرد که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - اپل به توسعه چیپست‌های سفارشی سری M بر پایه معماری رقیب یعنی ARM روی آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone