🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40176.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت جدید Misfit، ظاهری کلاسیک با مغزی مدرن

شرکت Misfit که بیشتر به خاطر عرضه دستبندهای سلامتی با ظاهر جذاب شهرت داشت سال گذشته از نخستین ساعت هوشمند خود به نام Vapor رونمایی کرد، اما عرضه آن حدود یک سال به طول انجامید. حالا اما ...

شرکت Misfit که بیشتر به خاطر عرضه دستبندهای سلامتی با ظاهر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جذاب شهرت داشت سال گذشته از نخستین ساعت هوشمند خود به نام Vapor رونمایی کرد، اما عرضه آن حدود یک سال به طول انجامید.

حالا اما این شرکت دومین ساعت هوشمند خود به نام «Command» را معرفی کرده که علاوه بر داشتن قابلیت های هوشمند، از ظاهری سنتی تر برخودار است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید عقربه های فیزیکی و ظاهر کلاسیک Command آن را در رده ساعت های معمولی مد روز قرار می دهد. تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیبا این حال در زیر این پوسته ساده سیستم هایی نهفته اند که قابلیت پایش فعالیت های روزانه، گام شمار، میزان کالری مصرفی، نظارت بر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خواب شبانه و نمایش اعلان های موبایل هوشمند را دارند.

یکی از ویژگی های جالب این ساعت برخوردار بودن از باتری غیرقابل شارژی است که امکان شارژدهی یک ساله را دارد، اما پس از سپری شدن مدت مذکور باید آن را با یک باتری جدید جایگزین کنید.

یکی دیگر از امکانات این ساعت مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر است که برای کاربرانی که زیاد با آب سروکار دارند جالب خواهد بود.

ساعت هوشمند Command قرار است در چهار رنگ مشکی براق، مشکی مات، سرمه ای و مدل دیگری با بند فلزی عرضه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شود. گفتنی است در سایت Misfit امکان پیش خرید این ساعت با قیمت 149.99 دلار وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone