🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23626.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

توسعه‌دهندگان باتری لیتیوم یون برنده جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۹ شدند

سه شیمیدان برجسته ای که با ابداع باتری های لیتیوم یون تحول چشمگیری در ابزارهای الکترونیک رقم زدند، جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۹ را از آن خود کردند. کمیته نوبل «جان بی گوداناف» از ایالات متحده، «استنلی ویتینگهام» ...

سه شیمیدان برجسته ای که با ابداع باتری های لیتیوم یون تحول چشمگیری در ابزارهای الکترونیک رقم زدند، جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۹ را از آن خود کردند.

کمیته نوبل «جان بی گوداناف» از ایالات متحده، «استنلی ویتینگهام» از بریتانیا و «آکیرا یوشینو» از ژاپن را به عنوان برندگان مشترک جایزه نوبل شیمی انتخاب کرد. بی. گوداناف با ۹۷ سال سن، مسن‌ترین برنده جایزه نوبل به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - شمار می رود.

کمیته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - مذکور با انتشار توییتی دلیل این انتخاب را بهبود فناوری باتری ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - و توسعه مدل های لیتیوم یون توسط این سه دانشمند عنوان کرد:

باتری های لیتیوم یون زندگی ما را متحول کرده و در همه ابزارها از موبایل و لپ تاپ گرفته تا ماشین های الکتریکی به کار می روند. برندگان امسال نوبل زیربنای جامعه بی سیم و عاری از سوخت های فسیلی را بنیان گذاشته اند.

برندگان جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۹ علاوه بر لوح تقدیر و مدال، جایزه ای ۹۱۸ هزار دلاری دریافت خواهند کرد که به صورت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - مساوی بین آنها تقسیم خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران

استنلی ویتینگهام در اوایل دهه ۱۹۷۰ نخستین باتری لیتیومی را ابداع کرد اما - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - به خاطر ریسک بالای انفجار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - امکان استفاده از آن وجود نداشت. گوداناف هم باتری هایی بسیار قدرتمند را توسعه داده بود. پس از این دو یوشینوی ژاپنی وارد میدان شد و توانست با حذف لیتیوم خالص از باتری ها، ایمنی آنها را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

یوشینو - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - نخستین باتری لیتیوم یون تجاری را در سال ۱۹۸۵ تولید کرد. این باتری‌ها امکان ذخیره انرژی تولید شده توسط پنل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - های خورشیدی، باد و دیگر منابع تجدید پذیر را میسر ساخته و بدین شکل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - به کاهش مصرف سوخت های فسیلی و حفظ محیط زیست کمک کردند.

سال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - گذشته فرانسیس آرنولد، جرج اشمیت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - و گرگوری وینتر برای ساخت آنزیم و آنتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - بادی های موثر در ساخت مواد شیمیایی و دارویی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر شهسوار استان مازندران - جدید جایزه نوبل شیمی ۲۰۱۸ را از آن خود کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone