🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35539.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسخه iOS الکسا هم به پشتیبانی از «کنترل صوتی» مجهز شد

آمازون امروز تایید کرد که نسخه iOS دستیار هوشمند آن‌ها از این پس از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و کاربران به کمک آیفون‌ یا آیپدهای خود می‌توانند با اسپیکرهای آمازون اکو یا دیگر وسیله‌های هوشمند ...

آمازون امروز تایید کرد که نسخه iOS دستیار هوشمند آن‌ها از این پس از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و کاربران به کمک آیفون‌ یا آیپدهای خود می‌توانند با اسپیکرهای آمازون اکو یا دیگر وسیله‌های هوشمند خانه تعامل برقرار کنند، سوالاتی در موضوعات مختلف از الکسا بپرسند و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بعضی از سفارش‌هایی که می‌خواهند را با او بدهند.

البته به‌خاطر محدودیت‌های iOS، الکسا همانند یک اپلیکیشن محلی روی این سیستم عامل رفتار نمی‌کند. به عبارت دیگر برخلاف بقیه دستیارهای هوشمند، الکسا با گفتن جمله Hey Alexa فعال نمی‌شود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و برای استفاده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آن روی آی‌دیوایس‌ها ابتدا باید برنامه را اجرا کنید. به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپل دوست ندارد الکسا مشکلی برای سیری، دستیار هوشمند این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کمپانی، به وجود بیاورد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

بد نیست بدانید قابلیت کنترل صوتی تقریبا پنج ماه پیش به نسخه اندروید الکسا اضافه شد و برخلاف iOS، در اینجا می‌توانید از ساخته آمازون به عنوان دستیار هوشمند پیش فرض گوشی استفاده کنید. در هر صورت حضور یک نسخه کامل‌تر از الکسا روی پلتفرم‌های شخص ثالث همانند iOS می‌تواند خبر خوشی باشد برای کسانی که وسیله‌های هوشمند آمازون را دارند.

بروزرسانی جدید الکسا برای آی‌دیوایس‌ها هم اکنون در دسترس بوده و کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند آن را از فروشگاه اپ استور دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone