🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35535.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی حسگر سه بعدی ویوو تشخیص چهره از فاصله ۳ متری را با گوشی های موبایل ممکن می کند

همین حالا که این خبر را می خوانید کنگره جهانی موبایل شانگهای در حال برگزاری است و ویوو یکی از شرکت کنندگان این رویداد، در جریان آن از تکنولوژی حسگر سه بعدی تازه خود موسوم ...

همین حالا که این خبر را می خوانید کنگره جهانی موبایل شانگهای در حال برگزاری است و ویوو یکی از شرکت کنندگان این رویداد، در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - جریان آن از تکنولوژی حسگر سه بعدی تازه خود موسوم به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - TOF یا زمان پرواز رونمایی کرد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - که امکان تشخیص چهره و قفل گشایی تلفن های همراه از فاصله سه متری را میسر خواهد کرد.

به لطف تکنولوژی جدید، ویوو وعده ایجاد تغییراتی اساسی در تکنولوژی های تصویربرداری، واقعیت افزوده و تعاملات انسان و ماشین را به کاربران می دهد که در نوع خود قابل توجه و تامل خواهند بود.

تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - حسگر سه بعدی TOF ویوو که حالا آماده تولید و پیاده سازی در تلفن های همراه است و به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - غیر از تشخیص چهره در حوزه سرگرمی و کار نیز کاربرد دارد، زمان مورد نیاز برای بازگشت پالس های نوری به حسگر را اندازه می گیرد تا نقشه دقیقی از آبجکت هایی که حداکثر در سه متری آن قرار دارند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - را ترسیم نماید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان

ویوو اعلام کرده که تکنولوژی یاد شده ضمن آنکه قادر است تغییرات مثبتی را در حوزه تشخیص چهره، ژست و حرکت ایجاد کند، تصویربرداری سه بعدی و واقعیت افزوده را نیز دستخوش تغییر می کند. ویوو یادآور شده که تکنولوژی حسگر سه بعدی TOF عملکردی بی نظیر را از نظر عمق اطلاعات برای صنعت تبلت به ارمغان خواهد آورد چراکه فناوری مذکور برای گردآوری اطلاعات از ۳۰۰ نقطه سنسور استفاده میکند و از این لحاظ ۱۰ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - برابر قوی تر از تکنولوژی Structured Light عمل می کند.

ویوو باور دارد که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - فناوری تازه آن به کاربرد گسترده تر تکنولوژی های حسگر سه بعدی منجر می شود و به لطف - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - تعداد بالای نقاط حسگری که نسبت به تکنولوژی Structured Light برای آن در نظر گرفته شده روشن است که کارایی خوبی خواهد داشت اما مشخص نیست ادعای ویوو در مورد انقلابی بودن این فناوری تا چه حد صحت دارد.
این شرکت باور دارد که با کمک هوش مصنوعی تکنولوژی حسگر سه بعدی TOF قادر خواهد بود به صورت کاملا مستقل عمل کرده و با اسکن تصویر فردی که در عکس حضور دارد اقدام به زیباسازی آن نماید. علاوه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - بر این امکان امتحان کردن لباس های مختلف به صورت مجازی برای افرد حاضر در تصاویر نیز فراهم می شود. اضافه کنیم که طبق وعده ویوو این تکنولوژی قابلیت دنبال کردن ژست های حرکتی کاربران به منظور استفاده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تاکستان استان زنجان - در واقعیت افزوده را نیز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone