🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35537.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسقاط خودروهای فرسوده متوقف شد؛ عواقب سنگین ممنوعیت واردات خودرو به کشور

هیچ‌کس مسئولیت اسقاط کردن آنها را به گردن نمی‌گیرد؛ خودروهای فرسوده شبیه به بچه‌های بی‌سرپرستی هستد که از خیابان‌های شهر را بالا و پایین می‌روند و هیچ‌کس نمی‌خواهد به آنها نزدیک شده و کمک‌شان کند. ...

هیچ‌کس مسئولیت اسقاط کردن آنها را به گردن نمی‌گیرد؛ خودروهای فرسوده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شبیه به بچه‌های بی‌سرپرستی هستد که از خیابان‌های شهر را بالا و پایین می‌روند و هیچ‌کس نمی‌خواهد به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنها نزدیک شده و کمک‌شان کند. در آخر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هم دود این بی‌مسئولیتی در چشم تمام مردم شهر می‌رود و نفس‌ها را بند می‌آورد.

در مقابل خودروهایی که تازه وارد چرخه حمل و نقل می‌شوند، خودروهای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فرسوده که این گردانه حذف می‌شوند؛ این قانونی‌ست که در تمام کشورهای دنیا اجرا می‌شود، به جز ایران.

سال گذشته «محمدرضا نعمت‌زاده» - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وزیر پیشین صنعت، معدن و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تجارت در آخرین روزهای کاری خود، با استناد به اصل 138 قانون اساسی، خودروسازان داخلی را ملزم کرد تا از ابتدای سال 97، قانون اسقاط خودرو به ازای تولیدات‌شان را اجرایی کنند. بر اساس این قانون خودروسازان داخلی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باید به ازاء هر خودرو با مصرف سوخت 8 لیتر، 8.5 لیتر و بیشتر از آن، یک خودرو فرسوده اسقاط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌کردند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

همچنین وارد کنندگان خودرو ملزم شدند به ازاءهر خودرویی که بین 5 تا 6 لیتر مصرف سوخت دارد 2 خودرو فرسوده، خودروهایی که 6 تا7 لیتر مصرف سوخت دارند 4 خودرو فرسوده و خودروهایی که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بین 7 تا 8 لیتر سوخت مصرف می‌کنند 6 خودرو فرسوده و در نهایت خودروهایی که مصرف سوخت آنها 8 لیتر و بیشتر است، 8 خودرو فرسوده را اسقاط کنند.

به این صورت دولت تصمیم گرفت تا با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اجرای طرح - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوسازی ناوگان حمل و نقل برای کاهش آلودگی هوا و تردد خودروهای فرسوده، روند نوسازی و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اسقاط را به سرعت پیش ببرد. اما پس از نعمت‌زاده، «محمد شریعتمداری» عهده‌دار وزارت صنعت، معدن و تجارت شد و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در اولین روز وزارت با اولین نامه خود به جهانگیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - معاون اول رئیس جمهور خواستار اصلاح مصوبه دولت و لغو - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اسقاط خودرو توسط خودروسازان داخلی شد:

«متأسفانه علی رغم مذاکرات وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با جنابعالی و اتخاذ تصمیم در خصوص عدم شمولیت اسقاط خودرو جهت خودروهای ساخت داخل به دلیل تبعات منفی آن بر بازار خودرو و همچنین افزایش قیمت تمام شده برای مشتریان(در کنار قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت)، در جدول مصوبه یاد شده این بند اضافه گردیده لذا خواهشمند است دستور فرمایید مصوبه مذکور اصلاح و خودروهای تولید داخل از شمولیت این بند حذف شود.»

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در نهایت هم الزام خودروسازان داخلی به اسقاط خودروهای فرسوده لغو شد و بار اسقاط فرسوده‌ها به دوش واردکنندگان گذاشته شد. بر اساس اعلام انجمن واردکنندگان خودرو، در سال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 1396 قریب به 400 هزار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گواهی اسقاط خودرو فرسوده توسط واردکنندگان اسقاط شده است. اما حالا با اعلام ممنوعیت واردات خودرو به عنوان کالاهای ارزبر، چه کسی مسئولیت اسقاط خودروهای فرسوده را برعهده می‌گیرد؟ ضمن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنکه تبعات اسقاط نشدن خودروها بازار کار مراکز اسقاط و بازیافت خودرو را بدتر می‌کند.

«مصطفی جودی» عضو هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گفتگو با دیجیاتو وارد کنندگان را تنها محل مصرف گواهی اسقاط خودرو معرفی می‌کند که حالا با ممنوعیت واردات خودرو، این محل مصرف نیز از دست رفته محسوب می‌شود. او همچنین به مشکلاتی که مراکز اسقاط دچار آن شده‌اند اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد:

«در 3 ماه اول سال‌ جاری تولید گواهی اسقاط به شدت کاهش یافته است و با ممنوعیت واردات رفته رفته تولید گواهی اسقاط هم متوقف می‌شود. در حال حاضر مراکر اسقاط با دو بحران جدی روبرو هستند. اول آنکه مراکز اسقاط به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شرطی گواهی اسقاط تولید می‌کنند که خریدار و محل مصرفی برای آن وجود داشته باشد که با در نظرگیری شرایط فعلی نیازی به خرید خودرو فرسوده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و  تولید گواهی اسقاط وجود ندارد. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در نتیجه مراکز اسقاط و بازیافت خودرو بدون فعالیت خواهند ماند. بحران دوم هم گواهی‌های اسقاط تولید شده است که تعداد آنها از نیاز مصرفی بازار بیشتر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است.»

جودی معتقد است دولت درگیر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشکلات کلان‌تر است که مدیریت ارزی بخشی از آنهاست که منجر به ممنوعیت واردات خودرو و در نتیجه غیر فعال شدن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو شده است - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درحالیکه موسسان این مراکز برای راه برپایی آنها سرمایه گذاری کرده اند و با این وضعیت متضرر خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اسقاط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خودروهای فرسوده موضوعی نیست که بتوان ساده از کنار آن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گذشت. چراکه ارزش خودروهای فرسوده بسیار کم است و برای دارندگان آنها به صرفه نیست که خودروهای خود بفروشند. نهادهای نظارتی هم هرچند بر تردد خودروهای فرسوده و فاقد معاینه‌فنی نظارت دارند اما نمی‌توانند از تردد این خودروها در خارج و حاشیه شهرها جلوگیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنند، ضمن آنکه بسیاری از شهرهای کوچک منعی برای تردد فرسوده‌ها ندارند.

از سوی دیگر مصرف سوخت بالا، سلامت و ایمنی حداقلی فرسوده‌ها موضوعات دیگری‌ست که برای کشور هزینه‌ بردار است. در نهایت باید گفت اسقاط خودروهای کهن سال نیاز به هماهنگی و همکاری گسترده دولت، وزارت صنعت، وزارت راه و تمامی مسئولان این حوزه دارد. البته نقش خودروسازان داخلی در این چرخه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پررنگ‌تر است؛ مسئولیتی که از زیر بار آن شانه خالی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone