🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35538.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با اپلیکیشن ClockFace سامسونگ، نمایشگر همیشه روشن گوشی را زیباتر کنید

یکی از راه‌ها برای افزایش شارژ باتری گوشی‌های هوشمند، دوری از «نمایشگر همیشه روشن» (Always-On Display) است. با این حال برای کسانی که به استفاده از این قابلیت علاقه دارند، سامسونگ یک پیشنهاد جدید دارد: ...

یکی از راه‌ها برای افزایش شارژ باتری گوشی‌های هوشمند، دوری از «نمایشگر همیشه روشن» (Always-On Display) است. با این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران - حال برای کسانی که به استفاده از این قابلیت علاقه دارند، سامسونگ یک پیشنهاد جدید دارد: به کمک اپلیکیشن ClockFace نمایشگر همیشه روشن گوشی را زیباتر کنید.

این اپلیکیشن دارای 30 ساعت با شکل و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران - شمایل مختلف بوده و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران - بعد از دانلود، می‌توانید هر کدام را که خواستید برای نمایشگر خود انتخاب نمایید. پیش نیازهای نصب برنامه نیز داشتن اندروید 8 به همراه رابط کاربری Samsung Experience 9.0 است. با توجه به تصاویر منتشر شده، ساعت‌های ClockFace شامل دو مدل دیجیتالی و آنالوگی هستند و همچنین بعضی از آن ها تاریخ را هم نشان می‌دهند.

از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران - طرفی اگر خواستید رنگ ساعت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران - با تصویر پس زمینه هماهنگ باشد، سامسونگ قابلیتی را فراهم کرده تا به واسطه آن بتواند رنگ ساعت‌ها را تغییر دهید. در حالی که اپلیکیشن توسط خود سامسونگ ساخته شده ولی هنوز به فروشگاه Galaxy اضافه نشده است. بنابراین برای استفاده از آن فعلا مجبورید از فروشگاه‌های شخص ثالث یا لینک‌های کمک استفاده کنید.

اگر یک گوشی سامسونگ دارید، برای دانلود ClockFace کافیست - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چمستان استان مازندران - به این لینک بروید. بعد از آنکه برنامه نصب شد نیز به آدرس Settings > Lock Screen And Security > Clock And FaceWidgets > Clock Style رفته و هر ساعتی که خواستید را برای نمایشگر همیشه روشن موبایل انتخاب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone