🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30546.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

۲۰ هزار کارمند گوگل در راهپیمایی اعتراضی روز جمعه شرکت کردند

پیشتر در خبرها خواندید که کارمندان و پیمانکاران طرف قرارداد گوگل در اعتراض به نحوه رسیدگی این شرکت به شکایات کارکنان خانم پیرامون آزار جنسی مدیران عالی رتبه آن روز جمعه در اقصی نقاط دنیا ...

پیشتر در خبرها خواندید که کارمندان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - و پیمانکاران طرف قرارداد گوگل در اعتراض به نحوه رسیدگی این شرکت به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - شکایات کارکنان خانم پیرامون آزار جنسی مدیران عالی رتبه آن روز جمعه در اقصی نقاط دنیا به خیابان ریختند و حالا گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه شمار شرکت کنندگان در راهپیمایی اعتراضی کارکنان گوگل از مرز ۲۰ هزار نفر عبور کرده است.

تا سی ام سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی گوگل ۹۴۳۷۲ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - کارمند تمام وقت در سراسر دنیا داشت و این یعنی بالغ بر ۲۰ درصد آنها در این اعتراض جمعی حضور پیدا کردند. اما جرقه راهپیمایی اعتراضی کارکنان گوگل را گزارشی در نیویورک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - تایمز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - منتشر کرد که نشان می داد چطور اندی رابین هم-بنیانگذار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - اندروید بعد از اثبات رسوایی جنسی اش از این شرکت ۹۰ میلیون دلار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - پاداش دریافت کرده و بدون آنکه جریمه شود این شرکت را ترک کرده است.

Tanuja Gupta یکی از معترضان در این باره گفت:

چشمان بسیاری از شرکت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - ها به ماست. ما همواره شرکتی پیشگام بوده ایم و اگر ما در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - این زمینه قدمی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - برنداریم هیچ کمپانی دیگری هم اینکار را نخواهد کرد.

طبق اعلام برگزار کنندگان این رویداد شرکت کنندگان عمدتا از دفتر آمریکای آن در راهپیمایی اعتراضی کارکنان گوگل حضور یافته اند اما گفته می شود در دفاتر استرالیا، برزیل، کانادا، آلمان، هند، ایرلند، ژاپن، هلند، فیلیپین، انگلستان، سنگاپور، سوئد و سوئیس هم مشارکت گسترده بوده.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران

اشاره کنیم که جمعیت شرکت کنندگان در این راهپیمایی از آنجا که شمارش همچنان ادامه داشت در روز جمعه اعلام نشد و نکته دیگر آنکه گفته میشود ساندار پیچای مدیرعامل این شرکت نیز موافقت خود را برای ملاقات با معترضین در روز دوشنبه این هفته اعلام کرده و هم اکنون در حال بررسی طرحی است تا پنج - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - تقاضای کلیدی معترضین را پاسخ دهد.

این درخواست ها نیز همانطور که قبلا در خبرها خواندید عبارتند از:

  • پایان صلح اجباری میان طرفین یک شکایت در پرونده های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - تبعیض و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - آزار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - جنسیتی
  • تعهد به پایان دادن بر نابرابری های پرداختی و فرصتی
  • انتشار گزارش عمومی جهت شفاف سازی در خصوص آزارهای جنسی کارکنان گوگل
  • تدوین فرایند فراگیر و همه جانبه برای گزارش سوء رفتارهای جنسی به شکل ناشناس و کاملا ایمن
  • و تعهد برای ترفیع رتبه مدیر ارشد تنوع (جنسیتی، نژادی و قومی) به نحوی که مستقیما به مدیرعامل گزارش بدهد و پیشنهادات مستقیمش را در اختیار هیئت مدیره قرار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آمل استان مازندران - دهد.

برگزارکنندگان راهپیمایی اعتراضی کارکنان گوگل همچنین خواستار آن شدند که یک کارمند رسمی این شرکت نماینده حضور در هیئت مدیره باشد. Claire Stapleton یکی از برگزارکنندگان در این باره گفت: گوگل به خاطر فرهنگ سازمانی اش شهرت دارد اما در واقعیت حتی مبانی احترام، عدالت و انصاف هم در رابطه با تک تک کارکنان این شرکت اجرا نمی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone