تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30060.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برای رفع اتهام جاسوسی ۲ میلیارد دلار در بریتانیا هزینه می‌کند

هواوی برای رفع دغدغه های امنیتی بریتانیا و جلب رضایت سازمان ارتباطات این کشور متعهد به پرداخت بودجه ای سرسام آور شده است. بر اساس گزارش فایننشال تایمز مدیران اجرایی هواوی طی دیدار با مقامات ...

هواوی برای رفع دغدغه های امنیتی بریتانیا و جلب رضایت سازمان ارتباطات این کشور متعهد به پرداخت بودجه ای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرسام آور شده است.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز مدیران اجرایی هواوی طی دیدار با مقامات ارشد «مرکز ملی امنیت سایبری» این کشور که از زیرمجموعه های «ستاد ارتباطات دولتی» به شمار می رود، با پیروی از مقرراتی موافقت کرده اند که نحوه کار این کمپانی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در بریتانیا را دگرگون می سازد. هواوی برای پرداختن به دغدغه های طرف - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مقابل متعهد به صرف هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد دلار شده است.

جزییات تعهدات کمپانی چینی مشخص نشده اما این شرکت قرار است با ارسال نامه ای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رسمی به مرکز ملی امنیت سایبری (NCSC) سرفصل این توافقات را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مشخص سازد. تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

منازعات مربوط به احتمال جاسوسی هواوی از زیرساخت های ارتباطی انگلیس سابقه طولانی دارد. این کشور که از متحدان نزدیک آمریکا به شمار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می رود پس از محروم شدن هواوی از پیاده سازی شبکه های 5G در آمریکا دست به اقدام مشابهی زد اما به نظر می رسد که نشست فعلی تغییراتی را در این زمینه به وجود آورده است. یکی از سخنگویان NCSC درباره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - توافقات جدید می گوید:

دولت و اپراتورهای بریتانیایی برای مدیریت خطرات امنیت سایبری و تضمین بهره مند شدن بریتانیا از فناوری جدید با هواوی همکاری خواهند کرد.

شرکت های دیگری نیز مهارت فنی و سخت افزاری لازم برای پیاده سازی فناوری 5G را دارند اما ظاهرا چینی ها این کار را با - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هزینه کمتری صورت می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دهند و به همین خاطر فرانسه و انگلیس امکان چشم پوشی از همکاری با آنها را ندارند.

در حالی که روابط هواوی و بریتانیا در مسیر بهبودی پیش می رود، دستگیری مدیر مالی این شرکت در کانادا و احتمال محکومیت وی به حبس طولانی مدت آینده روابط غول فناوری چین با آمریکایی ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را بیش از پیش تیره و تار ساخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone