🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20961.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۲۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد؛ احتمال عدم عرضه مدل اولترا

چندین ماه تا معرفی نسل جدید گلکسی نوت فاصله داریم، اما گزارش‌ها و اطلاعات زیادی از این محصولات منتشر می‌شوند. به تازگی مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ فاش شده است. اطلاعات جدید از سوی «راس ...

چندین ماه تا معرفی نسل جدید گلکسی نوت فاصله داریم، اما گزارش‌ها و اطلاعات زیادی از این محصولات منتشر می‌شوند. به تازگی مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ فاش شده است.

اطلاعات جدید از سوی «راس یانگ»، موسس و مدیرعامل Display Supply Chain Consultants منتشر شده. وی در توییت‌های خود مشخصات صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس را اعلام کرده. به گفته یانگ، نسخه استاندارد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۴۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۵ پیکسل مجهز می‌شود و تراکم پیکسلی برابر با ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - دارد. نسبت تصویر این پنل بجای ۱۹:۹ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - گلکسی نوت ۱۰، به ۱۹.۵:۹ تغییر می‌کند.

بزرگترین بهبود نمایشگر پرچمدار آینده سامسونگ، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز آن است. این شرکت کره‌ای در این محصول خود از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - LTPO استفاده می‌کند که نیاز به انرژی کمی دارد. این فناوری باعث می‌شود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - که افزایش رفرش ریت به ۱۲۰ هرتز، باعث افزایش چشمگیر مصرف باتری نشود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم

گلکسی نوت ۲۰ پلاس در مقایسه با نسل کنونی خود، گلکسی نوت ۱۰ پلاس به نمایشگر بزرگتری مجهز می‌شود. این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۸۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۴ × ۳۰۹۶ پیکسل بهره می‌برد. نسبت تصویر این پنل به ۱۹.۳:۹ تغییر می‌کند و همچنین تراکم پیکسلی آن برابر با ۴۹۷ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. این دستگاه نیز مانند نسخه استاندارد خود رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به پنل LTPO مجهز می‌شود.

سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی علاوه بر گلکسی S20 و S20 پلاس، از نسخه اولترا این گوشی‌های هوشمند نیز رونمایی کرد و به همین علت بسیاری منتظر رونمایی از نسخه اولترا گلکسی نوت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - ۲۰ هستند. با این وجود به گفته یانگ، سامسونگ چنین برنامه‌ای ندارد، اما گلکسی فولد ۲ یک گوشی بزرگ خواهد بود. گزارش‌های قبلی به پشتیبانی این گوشی انعطاف پذیر از قلم S Pen اشاره کرده بودند.

تا به امروز گزارش‌های زیادی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - در رابطه با نسل آینده فبلت‌های سامسونگ منتشر شده. برخی به حذف پردازنده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - اگزینوس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جعفریه استان قم - این گوشی‌های هوشمند اشاره می‌کنند، با این حال شنیده‌ها خبر از تامین قدرت این محصولات توسط چیپست اگزینوس ۹۹۲ می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone