🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21907.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از برنامه AppSearch رونمایی کرد؛ اپ استور‌های مختلف زیر یک سقف

هواوی به شدت دنبال این است که گوشی‌های جدید خود را بدون سرویس‌های گوگل در خارج از چین نیز به فروش برساند. به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته برنامه‌ای به نام «اپ سرچ» معرفی ...

هواوی به شدت دنبال این است که گوشی‌های جدید خود را بدون سرویس‌های گوگل در خارج از چین نیز به فروش برساند. به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته برنامه‌ای به نام «اپ سرچ» معرفی کند تا کاربران راحت‌تر به دنبال برنامه‌های مورد نیاز خود بگردند.

برنامه اپ سرچ (AppSearch) جدیدترین تلاش هواوی برای افزایش دسترسی کاربران به برنامه‌هی کاربردی است. کمپانی چینی برای جبران نبود پلی استور، از اپ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - گالری رونمایی کرد، ولی بسیاری از برنامه‌های محبوب و کاربردی در این پلتفرم پیدا نمی‌شود. به همین دلیل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - بسیاری از کاربران نسبت به تغییر شیوه زندگی خود و استفاده از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - اپ گالری مردد هستند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران

اپ سرچ اما این روند را تغییر می‌دهد. شیوه کار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - این برنامه بیشتر مانند یک موتور جستجو است که کاربر می‌تواند نام برنامه مورد نظر خود را در این اپلیکیشن جستجو کرده و یک راست به صفحه دانلود آن مراجعه کند. به زبان ساده‌تر، این برنامه تمامی فروشگاه‌های اپ شخص ثالث را زیر و رو می‌کند تا برنامه مورد نظر کاربر را بیابد. سپس به کمک اپ سرچ می‌توان به راحتی به برنامه‌هایی که در اپ گالری موجود نیست - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - را پیدا کرد.

محتوای موجود در اپ سرچ، بر اساس دسته‌بندی، محدوده جغرافیایی و محبوبیت آن طبقه‌بندی شده تا جستجو در آن ساده‌تر شود. برای مثال برنامه‌های فیسبوک و واتساپ که در اپ گالری موجود نیست را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - می‌توان از طریق اپ سرچ جستجو و بدون کلنجار رفتن با اپ استورهای شخص ثالث، آن‌ها را به سادگی دانلود کرد. در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - در مرحله تست قرار داشته و هنوز به صورت کامل و جهانی عرضه نشده و تنها از وب سایت آلمانی هواوی قابل دانلود است.

در حال حاضر اپ سرچ از منابعی همچون - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - APKMirror، APKMonk، APKPure، هواوی اپ گالری و آمازون اپ استور پشتیبانی می‌کند. احتمالا در آینده فروشگاه‌ای دیگری نیز به این لیست اضافه خواهند شد. می‌توانید این برنامه را از این لینک دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone