🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24463.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

با کنسول قابل حمل PIS2 آشنا شوید؛ ترکیب PS2 و رزبری پای [تماشا کنید]

حدود شش سال از توقف تولید پلی استیشن ۲ می گذرد اما گیمرها هنوز سرگرم سر و کله زدن با محبوب ترین کنسول بازی تاریخ هستند. یکی از کاربران ردیت پس از سال ها تلاش ...

حدود شش سال از توقف تولید پلی استیشن ۲ می گذرد اما گیمرها هنوز سرگرم سر و کله زدن با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - محبوب ترین کنسول بازی تاریخ هستند. یکی از کاربران ردیت پس از سال ها تلاش توانسته دستگاهی را عرضه کند که نقش پلی استیشن ۲ پرتابل را بازی می کند.

این ابزار که PIS2 نام دارد، از هسته اصلی سخت افزار PS2 و رزبری پای ۲ بهره برده و فایل های بازی را بدون هیچ گونه شبیه سازی و از طریق سرور SMB اترنت اجرا می کند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - توسعه دهنده این گجت با نام کاربری Darkwingmod - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - مدعی است بازی ها تقریبا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - با سرعت کامل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - اجرا می شوند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - و گیم های سبک FMV هم به صورت روان به نمایش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - در می آیند.

وی برای توسعه PIS2 مین برد PS2 اسلیم را در شاسی بزرگ ولی خوش دستی جای داده که شامل یک نمایشگر سازگار با سیگنال های کامپوزیت و VGA می شود. باتری پلی استیشن ۲ پرتابل برای ۹۰ دقیق بازی کفایت می کند و می توان آنرا با پاور PS2 شارژ کرد.

PIS2 دارای دو اسلات کارت حافظه است که در یکی از آنها می توان مموری قرار دارد اما اسلات دوم داخل شاسی قرار گرفته و میزبان کارت حافظه حاوی Free MCboot است که امکان اجرای کدهای ساین نشده را به سخت افزار می دهد. در  PS2 معمولی از Free MCboot برای اجرای بازی های کپی استفاده می شود اما در PIS2 امکان اجرای بازی پس از انتقال از طریق سرور SMB را فراهم می سازد.

کنسول پلی استیشن ۲ پس از عرضه در سال ۲۰۰۰ و در مدت بیش از یک دهه به فروش ۱۵۹ میلیونی رسید که آنرا به محبوب ترین بازی تاریخ تبدیل می کند. طبیعتا میلیون ها کاربر در سراسر دنیا خاطرات شیرینی را با این کنسول تجربه کرده اند و سعی دارند به روش های مختلف از جمله شبیه سازی خاطرت خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر دلیجان استان مرکزی - را زنده نگاه دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone