🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24457.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دوربین های خانواده آیفون 11 چه قابلیت هایی دارند؟

سرانجام از آیفون 11 رونمایی شد و همانطور که پیش بینی می شد در پنل پشتی مدل های پرچمدار شاهد برآمدگی مربع شکل دوربین هستیم. آیفون 11 دوربین دوگانه دارد و آیفون 11 پرو و ...

سرانجام از آیفون 11 رونمایی شد و همانطور که پیش بینی می شد در پنل پشتی مدل های پرچمدار شاهد برآمدگی مربع شکل دوربین هستیم. آیفون 11 دوربین دوگانه دارد و آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس که پرچمدار محسوب می شوند از دوربین سه گانه بهره می برند.

در ادامه نگاهی به دوربین های خانواده آیفون 11 می اندازیم.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل

آیفون 11

1. دوربین 12 مگاپیکسلی معمولی، لنز معادل 26 میلیمتری، ضریب اف 1.8، لرزشگیر تصویر اپتیکال: حالت عکسبرداری در شب یا Night Mode بهینه شده است. همچنین نرم افزار پردازش تصاویر نیز آپدیت شده تا جزییات بیشتری در تصاویر ثبت شوند.

2. دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز معادل 13 میلیمتری، ضریب اف 2.4، میدان دید 120 درجه ای: اپل در تصمیمی غافلگیرانه رویکرد سنتی را کنار گذاشته و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - برای ثبت بهتر محیط، آیفون 11 را به دوربین فوق عریض مجهز کرده است. نرم افزار دوربین گوشی هم پیش نمایش دوربین اصلی و هم دوربین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - فوق عریض را به کاربر نمایش می دهد.

دوربین سلفی: 12 مگاپیکسلی TrueDepth با فیلمبرداری اسلوموشن و ثبت ویدیو با کیفیت 4K در 60 فریم بر ثانیه: دوربین سلفی آیفون 11 با چرخش به حالت منظره، تصاویر عریض تری از محیط می گیرد. حالت اسلوموشن نیز به آن اضافه شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل

آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

1. دوربین 12 مگاپیکسلی معمولی، لنز معادل 26 میلیمتری، ضریب اف 1.8، لرزشگیر تصویر اپتیکال

2.دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز معادل 13 میلیمتری، ضریب اف 2.4، میدان دید 120 درجه ای

3. سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو، لنز معادل 52 میلیمتری، ضریب اف 2.0، لرزشگیر تصویر اپتیکال: دوربین سوم در پرچمدارها مخصوص عکسبرداری در حالت پرتره طراحی شده است.

دوربین سلفی: 12 مگاپیکسلی TrueDepth با فیلمبرداری اسلوموشن و ثبت ویدیو با کیفیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - 4K در 60 فریم بر ثانیه

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل

تغییرات نرم افزاری

پردازش تصاویر و ویدیو در جدیدترین آیفون ها به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده است. آیفون 11 و آیفون 11 پرو جزییات بیشتری را ثبت کرده و ویژگی جدید Night - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - Mode نیز عکسبرداری بهتر در محیط های کم نور را به ارمغان می آورد.

آیفون 11 پرو از قابلیتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - به نام Deep Fusion برخوردار است که 9 عکس در سه حالت نور دهی مختلف می گیرد. سپس موتور پردازشی تصاویر را آنالیز کرده و از آنها یک تصویر واحد و باکیفیت می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone