🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24466.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ماشین خودران اپل با سنسورهای جدید رؤیت شد

اپل مدتهاست سرگرم تحقیق و توسعه در زمینه ماشین های خودران است و هرچند هدف آنها از این پروژه چندان مشخص نیست اما اخیرا یکی از ماشین های این شرکت با آرایه ای جدید از ...

اپل مدتهاست سرگرم تحقیق و توسعه در زمینه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - ماشین های خودران است و هرچند هدف آنها از این پروژه چندان مشخص نیست اما اخیرا یکی از ماشین های این شرکت با آرایه ای جدید از سنسورها رویت شده است.

ماشین های خودران معمولا به مجموعه ای از سنسورها از جمله دوربین، رادار و حسگرهای لیدار مجهز می شوند. لیدار شباهت زیادی به رادار دارد اما به جای امواج رادیویی بر پایه پالس های لیزری کار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - می کند. اغلب ماشین های خودران از لیدار به عنوان ابزار اصلی سنجش مسیر استفاده می کنند اما این ابزارها گران هستند و اپل از تامین کنندگان خواسته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - جای لیدار حسگرهایی ارزانتر، کوچکتر و با فرایند تولید ساده‌تر بسازند.

مینگ-چی کو: خودروی اپل احتمالاً بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد

ظاهرا کمپانی کوپرتینویی در این زمینه به موفقیت هایی دست پیدا کرده چون یکی از ماشین خودران آنها با آرایه جدیدی از سنسورها رویت شده است. هرچند نمی توان به صورت قطعی از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - روی تصویر قضاوت کرد اما ظاهرا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - این پیکربندی تنها به دوربین ها متکی است و در آن خبری از لیدار نیست. البته نباید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - این احتمال را هم دستکم گرفت که سنسورهای لیدار در مجاورت دوربین های کناری پنهان شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - باشند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان

فارغ از روش فعلی کمپانی کوپرتینویی واضح است که اپل نه تنها پروژه ماشین های خودران را کنار نگذاشته بلکه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - با استخدام «استیو مک مانوس»، معاون مهندسی سابق تسلا و به کار گرفتن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - نفرات بیشتر با قدرت در حال پیشبرد این پروژه است.

اپل حدود دو ماه قبل هم استارت آپ فعال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - در زمینه ماشین های خودران Drive.ai را خریداری کرد که در معرض ورشکستگی قرار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان - گرفته بود. Drive.ai با استفاده از یادگیری عمیق سیستمی توسعه داده که به ماشین اجازه می دهد اشیا را تشخیص داده و از آنها دوری کند.

- تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودبار استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone