🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24455.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به آیفون 11 [تماشا کنید]

سرانجام اپل در شب گذشته و در رویداد سالانه خود از جدیدترین آیفون ها به نام های آیفون 11، آیفون 11 پرو و مدل پرو مکس رونمایی کرد. در این مطلب نگاهی اجمالی به آیفون ...

سرانجام اپل در شب گذشته و در رویداد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - سالانه خود از جدیدترین آیفون ها به نام های آیفون 11، آیفون 11 پرو و مدل پرو مکس رونمایی کرد. در این مطلب نگاهی اجمالی به آیفون 11 می اندازیم.

آیفون 11 از نمایشگر 6.1 اینچی LCD با رزولوشن 1792 در 828 پیکسل و دوربین دوگانه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - بهره برده و جانشین آیفون XR می شود. باتری آن 3110 میلی آمپر ساعتی بوده و با وجود یک دوربین کمتر نسبت به آیفون 11 پرو و مدل پرو مکس، همانند دو پرچمدار ذکر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - شده از چیپست A13 بایونیک بهره می برد. کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - می گوید این تراشه 7 نانومتری سریع ترین پردازنده و پردازشگر گرافیکی دنیای موبایل است.

به طور کلی طراحی آیفون 11 تفاوت چندانی با آیفون سال پیش نداشته و بزرگ ترین تغییر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - به دوربین باز می گردد. دوربین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - دوگانه این گوشی از سنسور 12 مگاپیکسلی عریض با ضریب اف - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - 1.8 و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - عریض با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - میدان دید 120 درجه ای تشکیل شده است.

ویژگی جدید حالت شب (Night Mode) منجر به عکسبرداری بهتر در محیط های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - کم نور می شود. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بوده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - و قادر به ضبط ویدیو 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است.

پیش فروش آیفون 11 به قیمت 699 دلار (50 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شهرضا استان اصفهان - دلار ارزان تر از آیفون XR) از 22 شهریور آغاز شده و از 29 شهریور به دست خریداران خواهد رسید.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به آیفون 11

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone