🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31806.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باگ امنیتی جدید واتساپ قفل فیس آیدی و تاچ آیدی را دور می زند

به تازگی باگ امنیتی جدیدی در نسخه آیفون پیام‌رسان واتس اپ کشف شده که می‌تواند قفل فیس آیدی و تاچ آیدی برای دسترسی به مکالمات را دور بزند. این اتفاق در حالی افتاده که تیم ...

به تازگی باگ امنیتی جدیدی در نسخه آیفون پیام‌رسان واتس اپ کشف شده که می‌تواند قفل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - فیس آیدی و تاچ آیدی برای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - دسترسی به مکالمات را دور بزند. این اتفاق در حالی افتاده که تیم سازنده اپلیکیشن، اوایل سال جدید میلادی قابلیت قفل نسخه iOS واتس اپ از طریق فیس آیدی و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - تاچ آیدی را به طور رسمی به آن اضافه کرده بود.

برای این کار، کافیست صفحه اشتراک‌گذاری (Share Sheet) واتس اپ را از طریق یک اپلیکیشن دیگر باز کنید؛ به عنوان مثال، از طریق اپلیکیشن Photos. سپس در حالی که به صفحه بعدی منتقل می‌شوید، خواهید دید که هیچ تأیید فیس آیدی یا تاچ آیدی برای اشتراک‌گذاری محتوا از شما درخواست نمی‌شود. البته این در حالتی اتفاق می‌افتد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - که از قبل در تنظیمات قفل واتس اپ، گزینه‌ای به غیر از «قفل آنی» یا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - Immediately را انتخاب کرده باشید.

 فیسبوک اعلام کرده که به وجود این مشکل آگاه است

سپس، از منو خارج شده و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - وارد صفحه خانگی iOS شوید. گاهی اوقات واتس اپ از شما هنگام اشتراک‌گذاری محتوا، درخواست تأیید فیس آیدی و تاچ آیدی را می‌کند که اینجا کافیست پیام را نادیده گرفته و مجددا روی آیکن واتس اپ در منوی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - Share Sheet آی او اس اشاره کنید.

در صورت انجام کارهای بالا، دفعه بعدی که واتس اپ را باز می‌کنید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - دیگر هیچ قفل امنیتی برای ورود به اپلیکیشن بر سر راهتان قرار نمی‌گیرد و به سادگی می‌توانید به صفحه پیام‌ها و مکالمات منتقل شوید.

 فیسبوک با انتشار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - بیانیه‌ای در وبسایت رویترز، اعلام کرده که به وجود این مشکل آگاه است و به زودی آپدیتی برای برطرف کردن این باگ ارائه خواهد کرد: «ما نسبت به این مشکل آگاهیم و به زودی آن را برطرف می‌کنیم. تا آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر رویان استان مازندران - زمان، به کاربران پیشنهاد می‌کنیم که در تنظیمات قفل صفحه اپلیکیشن گزینه Immediately را انتخاب کنند.»

هنوز جزئیاتی در خصوص زمان دقیق انتشار این آپدیت در دسترس نیست، هر چند انتظار می‌رود که طی هفته جاری شاهد آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone