🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24309.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار شماره تلفن ۴۲۰ میلیون کاربر فیسبوک در فضای آنلاین

دیتابیسی ناامن حاوی شماره موبایل بیش از ۴۱۹ میلیون کاربر فیسبوک اخیرا در فضای آنلاین کشف شده است که طبق اعلام فیسبوک هیچیک از اکانت های موجود در این شبکه اجتماعی با کمک این اطلاعات هک ...

دیتابیسی ناامن حاوی شماره موبایل بیش از ۴۱۹ میلیون کاربر فیسبوک اخیرا در فضای آنلاین کشف شده است که طبق اعلام فیسبوک هیچیک از اکانت های موجود در این شبکه اجتماعی با کمک این اطلاعات هک نشده اند.

یک محقق امنیتی به نام Sanyam Jain به تازگی سرور میزبانی کننده از این شماره تلفن ها را در فضای آنلاین کشف کرده. وی مدعی شده که در برخی موارد حتی آدرس و اسامی دارندگان این شماره ها هم در دیتابیس موجود بوده است.

او که با وجود تلاش های بسیار نتوانسته مالک این سرور را پیدا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - کند خبر این کشف خود را با وبسایت تک کرانچ در میان گذاشته - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - و در ادامه این وبسایت نیز با بررسی مجدد اطلاعات ارائه شده صحت آنها را تایید کرده است. البته این دیتابیس دیگر آنلاین نیست اما طبق گفته این محقق امنیتی سرور مذکور بدون پسورد به حال خود رها شده بود و این یعنی هر کسی میتوانسته آن را زیر و رو کند و به دنبال اطلاعات هویتی افراد و شماره تلفن هایشان در آن بگردد.

گفته می شود از مجموع اطلاعات موجود در این سرور دیتای مربوط به ۱۳۳ میلیون شهروند آمریکایی، ۱۸ میلیون بریتانیایی و بالغ بر ۵۰ میلیون کاربر اهل ویتنام در آن وجود داشه است.

جی نانکارو سخنگوی فیسبوک در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - این باره اظهار داشت که این اطلاعات پیش از حذف قابلتی که به کاربران امکان جستجوی افراد از طریق شماره تلفن هایشان را می داد، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - لو رفته بود اما به دنبال وقوع رسوایی کمبریج آنلتیکا فیسبوک این قابلیت را غیرفعال کرد و علت آن را مجرمانی توصیف کرد که از این سرویس برای استخراج اطلاعات کاربران استفاده می کردند.

نانکارو در ادامه گفت:

این دیتابیس بسیار قدیمی بوده و به نظر می رسد اطلاعات موجود در آن پیش از حذف قابلیت سرچ افراد با کمک شماره تلفن به دست آمده باشد.  حالا این دیتاست آفلاین شده و هیچ شواهدی دال بر هک شدن حساب های کاربری فیسبوک به دست نیامده است.

اینکه دقیقا چه کسی این اطلاعات را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - استخراج کرده و هدفش از انجام این کار چه بوده هنوز مشخص نشده است.

خبر امروز را میتوان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - در زمره تازه ترین تحولات در زمینه نقض حریم خصوصی کاربران فیسبوک قلمداد کرد. به غیر از کمبریج آنالتیکا،  گفته می شود در سال گذشته نیز این شبکه اجتماعی با یک نقض امنیتی دیگر روبرو شده که اطلاعات ۳۰ میلیون نفر از کاربرانش در جریان آن به بیرون درز کرده است. در ماه مارس امسال نیز مشخص شد که صدها میلیون پسورد رمزگذاری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالوس استان مازندران - نشده کاربران فیسبوک درون سرورهای داخلی این شرکت ذخیره سازی شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone