🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27034.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی ال جی برای سه ماهه دوم 2019؛ زیاندهی بخش موبایل ادامه دارد

آخرین گزارش مالی ال جی الکترونیکس از کاهش سود 15.4 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حکایت دارد، در حالی که درآمد این شرکت به خاطر فروش خوب لوازم خانگی افزایش قابل توجهی ...

آخرین گزارش مالی ال جی الکترونیکس از کاهش سود 15.4 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حکایت دارد، در حالی که درآمد این شرکت به خاطر فروش خوب لوازم خانگی افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.

غول تکنولوژی کره جنوبی در سه ماهه دوم سال مالی 2019 توانسته 652.3 میلیارد وون برابر با 559.4 میلیون دلار سود عملیاتی به دست آورد. درآمد این شرکت هم 4.1 درصد افزایش یافته و به 15.63 تریلیون وون (13.4 میلیارد دلار) رسیده است.

کاهش سود ال جی الکترونیکس تا حد زیادی به زیاندهی متوالی واحد موبایل مربوط می شود، اگرچه تلویزیون های اولد این شرکت هم فروش کمتر از انتظاری را داشته اند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان

واحد موبایل ال جی مدتهاست که زیان می دهد و حالا سه فصل متوالی در وضعیت قرمز قرار دارد. طبق گزارش مالی ال جی طی سه ماهه دوم سال 2019 میلادی این بخش به تنهایی 313 میلیارد وون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - (268 میلیون دلار) ضرر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - به شرکت مادر وارد ساخته است. حتی درآمد بخش موبایل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ال جی هم 21.3 درصد کاهش داشته و به 1.61 تریلیون وون (1.4 میلیارد دلار) رسیده. البته این موضوع تا حد زیادی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - به قیمت گذاری پایین گوشی های ال جی برای رقابت با چینی ها بر می گردد.

ال جی اوایل سال جاری میلادی به خاطر استقبال خوب اپراتورها از گوشی V50 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تینکیو 5G تا حد زیادی از رقیب هموطنش جلو - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - افتاد، اما در ادامه به خاطر محبوبیت فراوان گلکسی اس 10 5G بخش زیادی از بازار را از دست داد.

کسب و کار تلویزیون های ال جی که با نام سرگرمی های خانگی شناخته می شود هم کاهش درآمد 4.5 درصدی را تجربه کرده اما در عین حال به سود 205.6 میلیارد وون (175 میلیون دلار) رسیده. البته سود این بخش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تقریباً نصف شده است. ال جی کاهش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تقاضا در اروپا و آمریکای لاتین را عامل اصلی این وضعیت می داند.

در نهایت کسب و کار لوازم خانگی ال جی با ادامه روند رو به رشد خود به درآمد 6.1 تریلیون وون (5.2 میلیارد دلار) رسیده که بالاترین رقم تا به امروز محسوب می شود. سود عملیاتی این بخش هم 717.5 میلیارد وون (610 میلیون دلار) عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone