🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28261.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آمادگی دیوار برای همکاری با نهادهای قانونی پیرامون آگهی‌های فروش چادر هلال احمر

چند روز بعد از وقوع سیل در چندین استان کشور، چند آگهی با عنوان «فروش چادرهای هلال‌ احمر» در سایت دیوار به چشم خورد که دقایقی بعد از انتشار آنها، مجموعه دیوار اعلام کرد که ...

چند روز بعد از وقوع سیل در چندین استان کشور، چند آگهی با عنوان «فروش چادرهای هلال‌ احمر» در سایت دیوار به چشم خورد که دقایقی بعد از انتشار آنها، مجموعه دیوار اعلام کرد که تمامی آگهی‌ها از این سامانه حذف شدند. مسئولین سایت دیوار در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کنند که اطلاعات صاحبان این آگهی‌ها در دیتاسنتر خودشان همچنان محفوظ باقی مانده و آگهی‌ها صرفا از حالت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمایش عمومی خارج شده است. در نتیجه، در صورت درخواست قانونی نهادهای مختلف، می‌توانند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - این اطلاعات را در اختیار نهادها قرار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - دهند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان

بسیاری از کاربران بعد از توییت صفحه رسمی سایت دیوار مبنی بر اینکه بیش از ۴۰ آگهی در همین رابطه حذف شده، اذعان داشتند که هنوز آگهی‌ها در سایت به چشم می‌خورد و عده‌ای نیز واکنش تندتری داشته و تاکید داشتند که «دیوار باید اطلاعات اشخاص آگهی دهنده را به پلیس فتا بدهد». روابط عمومی دیوار در واکنش به همین مسئله، به دیجیاتو می‌گوید:

«تمامی آگهی‌ها به طور تمام و کمال حذف شده‌اند و هیچ آگهی فروش چادر هلال احمر در دیوار دیده نمی‌شود. در مورد همکاری با پلیس فتا یا سایر نهادها نیز باید گفت که اطلاعات کامل این آگهی‌ها در اختیار باقی مانده و حاضر هستیم با نهادها همکاری کنیم. دیوار اطلاعات را در اختیار یک شخص قرار نمی‌دهد و باید یک نهاد قانونی با داشتن مجوزهای قانونی و حکم قضایی از ما درخواست این اطلاعات را داشته باشد و ما هم با آنها همکاری خواهیم کرد، کما اینکه پیش از این در برخی موضوعات و کلاهبرداری‌ها، این همکاری بین ما و سایر نهادها صورت گرفته است.»

روابط عمومی دیوار با اشاره به بیانیه هلال احمر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - در این رابطه نیز تاکید دارد مجموعه دیوار همکاری‌های لازم را در هر زمان که مراجع قانونی دستور داده باشند انجام داده و حذف آگهی‌ها به منزله حذف اطلاعات نیست.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان

گفتنیست صبح امروز، روابط - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - عمومی جمعیت هلال احمر درباره - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - این آگهی‌ها واکنش نشان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - داد و در کنار تشکری که از سایت دیوار برای حذف این آگهی‌ها داشته متن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - زیر را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است:

«ضمن تشکر از رسانه ها و شهروندان برای حساسیت نسبت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - به فروش چادرهای هلال احمر و برخی اقلام امدادی به اطلاع می رساند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - جمعیت هلال احمر در بحران ها و حوادث این اقلام را بر اساس تعداد خانوارهای آسیب دیده بصورت رایگان توزیع می کند و این چادرها نیز همانند سایر اقلام امدادی و زیستی هلال احمر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - غیرقابل فروش است. البته در برخی نقاط و شرایط خاص (مثل حوادث بزرگ نظیر زلزله کرمانشاه، بم و…) بنا به دلایل متعدد، عدم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - امنیت و هرج - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - و مرج در منطقه و درخواست های فراوان ممکن است اینگونه اقلام بعضا بیشتر از نیاز توزیع شود. در هر حال و به هر دلیلی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - ممکن است هموطنان دریافت کننده این اقلام نسبت به فروش سهمیه خود اقدام کنند. این اتفاق اگر چه از نظر ما مطلوب نیست، اما روش مشخصی برای نظارت و کنترل آن نیز وجود ندارد. جمعیت هلال احمر امیدوار است هموطنان دریافت کننده اقلام طبق شرایط و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - دستورالعمل ها و رعایت ملاحظات اخلاقی_اجتماعی از آنها برای خود و خانواده شان استفاده کنند و یا در صورت عدم نیاز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - آنها را به رایگان در اختیار سایر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - خانواده های نیازمند قرار دهند. همچنین از هموطنان ساکن مناطق بحران زده درخواست می‌شود در صورت عدم نیاز به این امکانات - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - از دریافت آنها خودداری کنند تا به دست سایر نیازمندان برسد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone