🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38309.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی میزو پتنتی را از دوربین درون نمایشگر ثبت کرده است

کمپانی میزو اخیرا پتنتی را از موبایلی تمام صفحه ثبت کرده که ماژول دوربین آن درون نمایشگر تعبیه شده است. با گسترش محبوبیت نمایشگرهای تمام صفحه کمپانی های مختلف شروع به توسعه راه حل هایی برای ...

کمپانی میزو اخیرا پتنتی را از موبایلی تمام صفحه ثبت کرده که ماژول دوربین آن درون نمایشگر تعبیه شده است.

با گسترش محبوبیت نمایشگرهای تمام صفحه کمپانی های مختلف شروع به توسعه راه حل هایی برای کاهش هرچه بیشتر حاشیه های نمایشگر کرده اند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
پتنت جدید میزو

برای مثال شرکت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هایی از قبیل سامسونگ سنسور اثر انگشت را به پنل پشت انتقال داده و اپل به استفاده از فناوری دیگر روی آورده ، با این حال سنسور دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه کماکان در پنل جلو جا خوش کرده اند.

در این راستا کمپانی ویو که اخیرا از موبایل X20 Plus UD - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی کرده، در MWC مدلی مفهومی را به نمایش گذاشت که دوربین سلفی آن - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به جای آنکه در بریدگی یا در پایین موبایل قرار بگیرد، پشت نمایشگر مخفی شده و می‌تواند در مواقع نیاز بیرون آمده و عکس برداری کند.

یکی از ضعف های این طرح 0.8 ثانیه زمانی است که صرف بیرون آمدن دوربین شده و ممکن است به از بین رفتن سوژه منجر شود؛ حالا کمپانی میزو پتنتی را ارائه کرده که روی کاغذ از دوربین مخفی شونده بهتر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نظر می رسد.

در این طرح نمایشگر از گرافین تولید می شود که اجازه عبور نور و برخورد آن به سنسور را می دهد. از این فناوری احتمالا می توان برای قابلیت های امنیتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مبتنی بر شناسایی چهره از قبیل Face ID نیز استفاده کرد، هرچند پتنت اطلاعات کاملی را در این باره ارائه نمی کند.تعمیرات مایکروفر کندی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیدر ماه های گذشته شایعات بسیاری درباره توسعه موبایلی به نام «15 پلاس» توسط میزو به گوش می رسد که از نمایشگر کاملا بدون حاشیه بهره برده و گزینه ای مناسب برای تعبیه این فناوری به شمار می رود.

با این حال فناوری های مختلف از مرحله پتنت تا پیاده سازی راه پر و پیچ خمی را پیش رو دارند و ممکن است هرگز به دست کاربران نرسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone