🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17416.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تشخیص زودهنگام زلزله 4.5 ریشتری توسط سیستم لرزه‌نگار اندروید

شب گذشته و در پی زلزله 4.5 ریشتری در کالیفرنیا «سیستم هشدار زلزله اندروید» گوگل عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان داد و توانست بر اساس لرزه‌های اولیه نواحی تحت تاثیر احتمالی را پیش‌بینی کرده ...

شب گذشته و در پی زلزله 4.5 ریشتری در کالیفرنیا «سیستم هشدار زلزله اندروید» گوگل عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان داد و توانست بر اساس لرزه‌های اولیه نواحی تحت تاثیر احتمالی را پیش‌بینی کرده و هشدارهایی را به کاربران اعلام کند.

خرداد ماه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - امسال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - خبرهایی در مورد سیستم هشدار زلزله گوگل روی دستگاه‌‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده بود. در آن زمان گوگل اعلام کرد این سیستم می‌تواند دستگاه‌های اندرویدی را به لرزه‌نگارهای کوچکی تبدیل کند که پیش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - از وقوع زلزله اصلی، به صورت زود هنگام وقوع حادثه را اطلاع رسانی می‌کند.

این سیستم دیشب توانست از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - آزمایش اولیه سربلند بیرون آید. «دیو بروک» معاون ارشد مهندسی اندروید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - در گوگل با انتشار ویدیویی در توئیتر، لحظاتی بعد از زلزله لس آنجلس و مناطق درگیر با زلزله را به تصویر کشید. در ویدیو، ابتدا نقاط زرد رنگی مربوط - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - به امواج P دیده می‌شود و سپس امواج S‌ با رنگ قرمز قابل رویت هستند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان

دایره‌های متحدالمرکز، مکان‌های هستند که تحت تاثیر امواج P و S‌ قرار می‌گیرند. پیشتر نیز در گزارش دیگری عملکرد سیستم به صورت کامل توضیح داده شد:

«شتاب سنج موجود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - در گوشی‌های هوشمند امروزی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - قادر به تشخیص امواج اولیه زلزله هستند. در صورت بروز زلزله، گوشی هوشمند می‌تواند موقعیت مکان محل وقوع را به سرور تشخیص زمین لرزه گوگل ارسال کند. این داده‌ها شامل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - کد پستی یا آدرس دقیق کاربر نمی‌شوند»

این داده‌ها در زمان واقعی جمع آوری می‌شوند. البته گوگل هنوز از این سیستم برای اعلام هشدار زلزله استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - نمی‌کند و در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - عوض - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - هشدارها بخش جستجو به کاربران اعلام می‌کند.خرداد ماه نیز گفته شد که گوگل برای نخستین بار وارد همکاری با «سازمان زمین شناسی ایالات متحده» موسوم به (USGS) شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - است تا بتواند هشدارهای زلزله را از طریق سیستم «ShakeAlert» مربوط به سازمان زمین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - شناسی آمریکا برای دستگاه‌های اندوریدی فعال در کالیفرنیا ارسال کند.

بی‌شک نصب چنین سیستم‌هایی هزینه‌های بسیار بالایی دارند ولی می‌توانند به نقطه عطفی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - در هشدار زودهنگام زلزله تبدیل شوند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر پاوه استان کردستان - و در نهایت از مرگ بسیاری در جریان چنین حوادث طبیعی جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone