🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27676.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی لنوو Z6 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای خوش قیمت با اسنپدراگون 730

لنوو در بهار امسال از گوشی های پرچمدار Z6 پرو و میان رده Z6 Youth رونمایی کرد و اکنون Z6 به عنوان عضو جدیدی از این خانواده معرفی شده است. گوشی میان رده لنوو Z6 از قاب ...

لنوو در بهار امسال از گوشی های پرچمدار Z6 پرو و میان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران - رده Z6 Youth رونمایی کرد و اکنون Z6 به عنوان عضو جدیدی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران - از این خانواده معرفی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران - شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران

گوشی میان رده لنوو Z6 از قاب منیزیومی بهره می برد و در پشت آن هم شیشه ای با طراحی سه بعدی خودنمایی می کند. نمایشگر، 6.39 اینچی از نوع اولد و با رزولشن 2340 در 1080 است که نسبتی 19.5 به 9 دارد. به گفته لنوو این نمایشگر از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند، با استاندارد HDR10 سازگار است و گاموت رنگی عریض DCI-P3 را پوشش می دهد.

چیپست در نظر گرفته شده برای لنوو Z6، میان رده قدرتمند اسنپدراگون 730 است که با 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. علاوه بر این به لطف درگاه میکرو اس دی از کارت های حافظه تا 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی سه گانه است و از حسگرهای 24 مگاپیکسلی f1.8 در کنار 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابری و در نهایت 5 مگاپیکسلی عمق سنج بهره می برد. در جلوی گوشی شاهد دوربین سلفی قرار گرفته در حفره قطره ای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران - شکل و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستیم.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران

باتری لنوو زد 6 ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. البته در جعبه دستگاه یک شارژر قوی تر 18 واتی قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های میان رده لنوو می توان به درگاه 3.5 میلی متری هدفون، USB-C و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

لنوو زد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران - 6 با اندروید پای، نسخه 11 رابط کاربری ZUI و تنها در رنگ آبی عرضه می شود. ترکیب حافظه های داخلی، رم و قیمت آن به این ترتیب است:

  • مدل 6/64 گیگابایت با قیمت معادل با 275 دلار
  • مدل 6/128 گیگابایت با قیمت معادل با 305 دلار
  • مدل 8/128 گیگابایت با قیمت معادل با 365 دلار

پیش فروش لنوو Z6 در چین آغاز شده و از 18 تیر ماه روانه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر متل قو استان مازندران - بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرشت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا میتونم یه سوال بپرسم دانیال متل قو تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در دانیال شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone