🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27678.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دولت ترامپ در پی ممنوع کردن ارتباط ایمن در پیام‌رسان‌ها است

دولت ترامپ در حال بررسی طرحی برای ممنوعیت رمزنگاری دو سویه (End-To-End) است اما اختلاف میان مقامات ارشد تا کنون مانع تصویب آن شده است. اعضای شورای ملی امنیت ایالات متحده آمریکا طی جلسه ای اعلام ...

دولت ترامپ در حال بررسی طرحی برای ممنوعیت رمزنگاری دو سویه (End-To-End) است اما اختلاف میان مقامات ارشد تا کنون مانع تصویب آن شده است.

اعضای شورای ملی امنیت ایالات متحده آمریکا طی جلسه ای اعلام نشده برای بحث در مورد احتمال ممنوع - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کردن رمزنگاری دو سویه دور هم جمع شده اند. این روش با رمزنگاری پیام ارسالی تا رسیدن به مقصد امنیت تبادل داده بین گیرنده و فرستنده را تضمین می کند؛ برای مثال فیسبوک مدعی شده در این روش هیچ فرد ثالثی حتی خود این شرکت هم نمی تواند به پیام های رد و بدل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده در مسنجر دسترسی پیدا کند.

ممنوعیت رمزنگاری دو سویه شمشیری دو لبه است

از اپ های مطرحی که از این قابلیت بهره می برند می توان به مسنجر، واتس اپ، Allo  گوگل، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تلگرام و iMessage اپل اشاره کرد. تاکنون بحث های زیادی پیرامون سوءاستفاده مجرمان، تروریست ها و غیره از این قابلیت مطرح شده است.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اعضای دولت ترامپ در این جلسه مجبور کردن شرکت های بزرگ فناوری به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنار گذاشتن آن دسته از فناوری های رمزنگاری را به شور گذاشته اند که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سازمان های قانونی قادر به عبور از سد آن نیستند. مقامات بلندپایه درباره درخواست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از کنگره برای ممنوع کردن کلی رمزنگاری دو سویه نیز گفتگو کرده اند. با این حال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اختلافات قابل توجه مانع اخذ تصمیم نهایی شده است.

ممنوعیت این فناوری می تواند مانند یک شمشیر دو لبه برای دولت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ترامپ عمل کند. از یک طرف با عدم استفاده شرکت های بزرگ از آن سازمان های امنیتی راحت تر به محتوای ارسال شده توسط افراد مظنون دسترسی پیدا می کنند اما از طرف دیگر با از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بین رفتن این سد هکرها هم می توانند به سیستم کاربران نفوذ کنند.

با توجه به اینکه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از نظر بسیاری اینکار تجاوز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به حریم خصوصی افراد تلقی می شود، بعید است ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهور آمریکا دست به چنین ریسکی بزند. البته اگر مقامات در این باره مصر باشند ممکن است رییس جمهور بدون ارسال این درخواست به کنگره و از طریق فرمان اجرایی رمزنگاری دوسویه را ممنوع سازد.

 

تماشا کنید: پرتاب ماهواره جاسوسی محرمانه آمریکا با قدرتمندترین راکت ULA

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرنیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ نمایندگی شما آیا دور و بر تازه آباد سرپل ذهاب هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در تازه آباد شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone