🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44612.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هکرها از ابزارهای مدیریتی اینتل برای دور زدن فایروال ویندوز استفاده کردند

هکرها هر روز روش های مبتکرانه ای را برای نفوذ به سیستم های کامپیوتری به کار می گیرند و همان طور که اطلاع یافتید، در برخی موارد حتی حرکت دادن نشانگر ماوس روی لینک بدون ...

هکرها هر روز روش های مبتکرانه ای را برای نفوذ به سیستم های کامپیوتری به کار می گیرند و همان طور که اطلاع یافتید، در برخی موارد حتی حرکت دادن نشانگر ماوس روی لینک بدون کلیک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کردن نیز می تواند کامپیوتر شما را به بدافزارهای جاسوسی آلوده سازد.

ارتباطات کانال SOL در ATM کاملاً مستقل از سیستم عامل است

در گزارش اخیر مایکروسافت آمده است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گروهی به نام Platinum از سامانه «پلتفرم مدیریت فعال» اینتل موسوم به AMT که در پردازنده ها و چیپست های سری vPro اینتل تعبیه شده، برای دور زدن کامل فایروال ویندوز استفاده می کنند. در واقع این گروه توانسته اند با بهره گیری از کانال «سریال روی شبکه محلی» - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یا SOL - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در AMT یک ابزار انتقال فایل را بسازند و به برقراری ارتباط بپردازند. از آنجا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که این کانال مستقل از سیستم عامل است، تمامی ترافیک آن از دید فایروال و دیگر اپلیکیشن های نظارتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به دور می ماند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

البته لازم است بدانید کانال SOL به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صورت پیش فرض فعال نیست و برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازگشایی آن باید حق دسترسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در سطح ادمین فراهم شود. از آنجا که این کار به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نام کاربری و رمز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عبور کاربر ادمین نیاز دارد، مایکروسافت معتقد است هکرهای Platinum قبلاً توانسته اند این اطلاعات را از شبکه هدف به دست آورند.

سیستم حفاظتی پیشرفته ویندوز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 10 از وقوع چنین حملاتی جلوگیری می کند

گفتنیست AMT به خاطر کارکردهای ویژه خود، از جمله توانایی نصب سیستم عامل از راه دور روی کامپیوترهای فاقد سیستم عامل، به این سطح از سخت افزار دسترسی دارد. با این حال مایکروسافت به کاربران اطمینان می دهد که سرویس «حفاظت پیشرفته در برابر تهدیدات» (ATP) در ویندوز دیفندر که در نسخه 1607 ویندوز 10 و پس از آن فعال است، می تواند حملات مشابه گروه Platinum را به راحتی شناسایی کرده و حتی دسترسی غیرمجاز به کانال SOL در AMT را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از فعالیت های مجاز تشخیص دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone