🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44597.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تولید دمنوش افزایش حافظه و یادگیری در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

با افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به مضرات مصرف نوشیدنی های کافئین دار، و از طرف دیگر اطلاع مردم از فواید مختلف دمنوش های گیاهی، بازار نوشیدنی های گرم کشور در سال های اخیر دچار ...

با افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به مضرات مصرف نوشیدنی های کافئین دار، و از طرف دیگر اطلاع مردم از فواید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مختلف دمنوش های گیاهی، بازار نوشیدنی های گرم کشور در سال های اخیر دچار تغییراتی شده و حالا بسیاری از افراد دمنوش های گیاهی را به سبد غذایی خود اضافه کرده اند.

در همین راستا و بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوی دانشگاه آزاد اسلامی موفق شده با استفاده از گیاهان موجود در کشور و به روش مهندسی معکوس، محصولات گیاهی مختلفی را تولید کند.

دمنوش جدید به تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند

علی مازوجی دانشیار گروه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این باره گفت:« شرکت ترانه های شفابخش طبیعت که در حوزه گیاهان دارویی فعالیت می‌کند، با هدف تولید داروهای گیاهی با استفاده از گیاهان بومی خودرو در ایران راه‌اندازی شده است.» طبق صحبت های آقای مازوجی، شرکت مورد بحث داروهای خارجی را با توجه به گیاهان به کار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رفته در آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس، نمونه داخلی داروی خارجی را با استفاده از گیاهان بومی تولید می کند.

جغرافیای چهارفصل ایران و تنوع گیاهی غنی، فرصت بسیار خوبی برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید داروهای گیاهی و محصولات خوراکی سالم بوده، و امیدواریم دانشگاه ها و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت های صنعتی نیز با استفاده از امکانات خود، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گام هایی را در راستای ایجاد ارزش افزوده در سطح جهانی بردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone