🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44599.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

واقعیت افزوده تا سال 2021 یک میلیارد کاربر فعال موبایل خواهد داشت

بر اساس گزارشات اخیر، پیش بینی می شود صنعت واقعیت افزوده موبایل (AR) تا سال 2021 میلادی از مرز یک میلیارد کاربر عبور کرده و در حدود 60 میلیارد دلار درآمد جهانی را رقم بزند. ...

بر اساس گزارشات اخیر، پیش بینی می شود صنعت واقعیت افزوده موبایل (AR) تا سال 2021 میلادی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از مرز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک میلیارد کاربر عبور کرده و در حدود 60 میلیارد دلار درآمد جهانی را رقم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بزند.

این اعداد شاید در نگاه اول بیش از حد خوشبینانه به نظر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برسند، اما باید در نظر داشت که این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فناوری جدید از طرف کمپانی های بزرگی مانند فیسبوک و گوگل پشتیبانی شده و اپل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیز به عنوان جدیدترین بازیگر، قصد ورود قدرتمند به صنعت واقعیت افزوده را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارد. اسنپ، تِنسِنت، Baidu، علی بابا، هووآوی و سامسونگ نیز از جمله سایر فعالان حوزه هستند.

اپل با داشتن تعداد زیادی کاربر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وفادار، نقش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مهمی در رواج واقعیت افزوده دارد

تحلیلگران معتقدند اپل و فیسبوک نقش مهمی در افزایش تعداد کاربران واقعیت افزوده خواهند داشت؛ آنها کمپانی ساکن کوپرتینو را «متخصص ترغیب کاربران به استفاده از نرم افزارهای جدید» دانسته و با توجه به نرخ ارتقا iOS توسط صاحبان آیفون در هر به روزرسانی، رقم کاربرانی که اپل به استفاده از واقعیت مجازی مجاب خواهد کرد را قابل توجه می دانند.

از طرف دیگر فیسبوک هم با در اختیار داشتن سه پلتفرم مجازی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اینستاگرام، واتس اَپ و فیسبوک مسنجر، مخاطبان بسیار زیادی دارد و با اینکه ممکن است برخی از این کاربران به طور همزمان روی دو یا سه شبکه فعال باشند، باز هم شانس زیادی برای ترغیب آنها به استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

پیش بینی درآمدی تحلیلگران نیز تا حد زیادی مبتنی بر موفقیت های کسب شده قبلی مانند بازی «Pokemon Go» است که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای بسیاری از کاربران اولین تجربه واقعیت افزوده بوده و به همین خاطر، اکثر افراد تصور می کنند حوزه اصلی فعالیت AR بازی های رایانه ایست.

اما جالب است بدانید که بر اساس گزارش ها و تحلیل های موجود، 80 درصد درآمدهای حاصل از فناوری مورد بحث تا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سال 2021، از محل تجارت الکترونیک، شبکه داده های موبایل، اپلیکیشن ها (به جز بازی)، تبلیغات و بنگاه های اقتصادی خواهد بود.

از نقطه نظر جغرافیایی نیز گفته می شود نیمی از درآمد پلتفرم های واقعیت افزوده در قاره آسیا محقق شده و به دنبال آن نیز آمریکای شمالی و اروپای غربی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone