🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44606.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید مایکروسافت یک دستگاه تبلت تاشو را نشان می دهند

جدیدترین تصاویری که از پتنت های ثبت شده توسط مایکروسافت به دست آمده، یک دستگاه تبلت تاشونده را نشان می دهد که ابعاد آن بیشتر به یک تلفن همراه شبیه است تا یک تبلت. همان طور ...

جدیدترین تصاویری که از پتنت های ثبت شده توسط مایکروسافت به دست آمده، یک دستگاه تبلت تاشونده را نشان می دهد که ابعاد آن بیشتر به یک تلفن همراه شبیه است تا یک تبلت.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همان طور که در نمای شماتیک می بینید، مجموعه لولاهای تعبیه شده در این دستگاه با قرار گرفتن در سه حالت صفر، 180 و 360 درجه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توانند سه حالت کارکرد مختلف را به وجود بیاورند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

زمانی که دستگاه را کاملاً باز کرده و لولاها را در زاویه 180 درجه قرار دهیم، هر دو نمایشگر داخلی در کنار یکدیگر رابط کاربری یکپارچه ای را به وجود می آورند و در واقع شبیه یک تبلت عمل می کنند. در حالت های دیگر، هر نمایشگر محتوا و رابط کاربری مخصوص به خود را نشان می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهد. در حالت مسطح، استفاده از آهنربا باعث می شود تا هیچگونه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درزی بین دو صفحه دیده نشود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شواهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حکایت از آن دارند که دستگاه به ویندوز 10 مجهز خواهد شد، اگرچه احتمال اینکه چنین محصولی هیچگاه به مرحله تولید نرسد نیز وجود دارد. مایکروسافت پیش از این طرح های مشابهی را در قالب پتنت ها به ثبت رسانده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و در سال 2009 نیز ویدیویی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را در رابطه با آینده بهره وری و تکنولوژی منتشر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساخته بود که تبلت/موبایلی تاشو را نشان می داد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با این حال قانع کردن کاربران برای بازگشت دوباره به سیستم ویندوز موبایل کمی دشوار است. مایکروسافت باید بتواند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پلتفرم ویندوز 10 روی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معماری ARM را به اندازه ای توسعه دهد که افراد بتوانند با انتخاب آن، کارآیی کاملی را در سطح نرم افزاری و سخت افزاری تجربه نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone