🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44596.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مروری بر دستاوردهای اپیسر در کامپیوتکس 2017 به مناسبت 20 سالگی آن

اپیسر از جمله شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه است که در ایران حضوری فعال دارد و تولیدات خود در گروه های سازمانی و مصرفی را به بازار کشور عرضه می ...

اپیسر از جمله شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه است که در ایران حضوری فعال دارد و تولیدات خود در گروه های سازمانی و مصرفی را به بازار کشور عرضه می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند.

حالا 20 سال از آغاز فعالیت اپیسر می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گذرد و در طول این مدت، شرکت مذکور هشت مرتبه موفق به دریافت جایزه Taiwan Excellence شده که از سوی وزارت امور اقتصادی تایوان به شرکت های نوآور اعطا می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شود.

اپیسر حالا در زمره ده تامین کننده اصلی SSD دنیا قرار دارد

این کمپانی همچنین حالا در زمره ده تامین کننده اصلی SSD در دنیا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار دارد و برای چهار سال متمادی (از 2012 تا 2015) نیز از سوی نشریه گارتنر اصلی ترین تامین کننده SSDهای نظامی در دنیا لقب گرفت.

I-Shih رئیس هیئت مدیره اپیسر در سخنرانی خود به مناسبت بیستمین سالگرد تولد این شرکت گفت:

به لطف پیشرفت هایی که در 20 سال گذشته کسب - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کردیم توانستیم پایه هایی محکم را برای خود شکل دهیم و بنا داریم در سال های آتی نیز با ارائه نوآوری های گوناگون و همچنین آینده نگری، فرصت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ها را شکار کنیم.

رونمایی از پتنت ها و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تکنولوژی های جدید

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

همانطور که گفته شد اپیسر در جریان کامپیوتکس 2017، از تکنولوژی ها و محصولات جدیدی رونمایی کرد. این شرکت هم اکنون حقوق مربوط به 234 پتنت مختلف را در اختیار دارد (که البته 74 مورد آن هنوز به هم ثبت نرسیده اند و مراحل قانونی را طی می کنند).

اپیسر هم اکنون بالغ بر 234 پتنت را در اختیار دارد

در ادامه به ارائه توضیحاتی کوتاه پیرامون تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های رونمایی شده در کامپیوتکس از سوی اپیسر می پردازیم:

  • حافظه های SSD مبتنی بر 3D NAND: این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حافظه ها از معماری 64 لایه BiCS3 بهره می گیرند که ثبات عملکرد، ظرفیت و سرعت بالایی دارند و برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مصارف سازمانی طراحی شده اند.
  • حافظه SSD مبتنی بر PCIe که برای مصارف نظامی و هوایی طراحی شده و از 3D NAND پشتیبانی می کند. این حافظه ها از نوعی تکنولوژی انحصاری برای پایین آوردن دما استفاده می کنند و با کسب گرید IP57 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند.
  • نوعی ماژول DRAM تحت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پتنت این شرکت که در برابر سولفور و همچنین دماهای بیش از اندازه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بالا یا پایین مقاوم است.
  • ماژول ارتباطی CAN برای استفاده در حمل و نقل، لجستیک و همچنین مدیریت خودروهای بدون راننده. این ماژول بعد از جفت شدن با GPS و تکنولوژی های ارتباطی بیسیم دیتای تحلیلی و پایشی خود از وضعیت خودروها را به صورت آنی ارائه می کند.
  • نسل دوم نورسنج و روشنایی سنج دستی که برای بررسی میزان درخشندگی و ثبات محصولات LED طراحی شده است.
  • هارد درایو نظامی AC730 که با تست سقوط نظامی از ارتفاع 1.2 متر مطابقت دارد. این محصول همچنین دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر اجسام سنگین تا 1500 کیلوگرم هم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مقاوم است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در انتهای این مطلب شاید بد نباشید اشاره ای داشته باشیم به آمار و ارقام مربوط به صنعت DRAM در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دنیا.

طبق اعلام موسسه تحقیقاتی IC Insights، ظرف 5 سال آینده، DRAM و حافظه های ناند فلش مجموعا نرخ رشدی معادل با 7.3 درصد را تجربه خواهند کرد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و ارزش کل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این صنعت نیز از رقم 77.3 میلیارد دلار در 2016 به رقم 109.9 میلیارد دلار خواهد رسید که این رشد نیز در نتیجه افزایش تقاضا برای محصولات گروه حافظه از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سوی تولید کنندگان موبایل، تاسیسات ذخیره سازی داده های انبوه و تولید کنندگان لپ تاپ خواهد بود.

درآمدهای اپیسر در سه ماهه نخست امسال نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل بیش از 44 درصد افزایش داشته

طبق گزارشی که به تازگی از سوی اپیسر منتشر شده، این شرکت در سه ماهه نخست سال 2017 با رشد 44.36 درصدی درآمدهایش در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قبل روبرو بود.

با در نظر داشتن ترند کلی اتوماسیون - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که با نام Industry - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 4.0 یا صنعت چهارم از آن یاد می شود، اپیسر مصمم است تا همچنان روی راهکارهای ذخیره - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سازی دیجیتال تمرکز نماید و فعالیت هایش را در حوزه هایی بالا ببرد که روی یکپارچه سازی نرم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - افزار، سخت افزار و همچنین قلمروهای واقعی و مجازی تمرکز دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone