🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44630.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تیم کوک: اپل به تحقیقات انگلستان برای کشف منشا حملات تروریستی کمک کرده است

در پی حملات تروریستی اخیر در انگلستان، تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرد شرکتش در زمینه تحقیقات درباره علت حوادث مذکور، با نیروهای دولتی همکاری داشته است. این اخبار در حالی منتشر شده که ...

در پی حملات تروریستی اخیر در انگلستان، تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرد شرکتش در زمینه تحقیقات درباره علت حوادث مذکور، با نیروهای دولتی همکاری داشته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است.

این اخبار در حالی منتشر شده که نخست وزیر انگلستان هفته گذشته، به دنبال یک حمله تروریستی در لندن، تقاضای تصویب مقررات دیجیتالی جدیدی برای مقابله با گروه های تندرو را مطرح کرده و از سوی دیگر، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپل نیز پیش از این به خاطر حمایت از ارتباطات رمزگذاری شده دو طرفه (End-to-End) مورد انتقاد دولت انگلستان بوده است.

تیم کوک در این رابطه می گوید:«ما نه تنها در زمینه اعمال قانون با دولت انگلستان همکاری داشته ایم، بلکه در زمینه بعضی از حملات تروریستی نیز کمک هایی ارائه کردیم که البته نمی توانم جزئیات موضوع را مطرح کنم.»

اطلاعات مربوط پس از طی مراحل قانونی در اختیار پلیس قرار گرفته اند

اظهار نظر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کوک نشان می دهد اطلاعات مربوط به نظارت دیجیتالی که از سوی اپل ارائه شده، برای تحقیقات کافی بوده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است. وی همچنین خاطر نشان کرد داده های درخواستی، پس از طی مراحل قانونی در اختیار پلیس قرار گرفته و امیدوار است مجریان قانون از همکاری اپل راضی بوده باشند.

علی رغم انتقادات دولت انگلستان نسبت به استفاده از ارتباط امن در اپلیکیشن هایی مانند WhatsApp و iMessage، تیم کوک معتقد است - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شرکت های تکنولوژیک می توانند اطلاعات زیادی را در قالب «Metadata» در اختیار مراجع قانونی قرار دهند. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - متادیتا شامل محتویات پیام نمی شود بلکه، زمان و مکان ارسال پیام و همچنین گیرنده و فرستنده آن را مشخص می کند.

در سه ماه گذشته سه حمله تروریستی در خاک انگلستان روی داده که بیش از پیش دولت این کشور را برای اعمال قوانین سختگیرانه تر در حوزه ارتباطات مسمم کرده است. دولت انگلستان سال گذشته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیز قانونی را مبنی بر اجبار شرکت ها به رمزگشایی از داده های کاربران تصویب کرد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که در صورت اجرا، احتمالاً عواقب سیاسی شدیدی را در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرستو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم تعمیرگاه شما روستای میرآباد آذربایجان غربی سرویس میده
پاسخ: بله در روستای میرآباد شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone