🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44609.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سازمان حمایت مصرف کنندگان: هزینه هر پیامک 10 ریال کاهش می یابد

سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام کرد هزینه ارسال هر پیامک از سوی اپراتورهای موبایل کشور به میزان 10 ریال کاهش خواهد یافت. این سازمان اعلام کرد طبق قانون بودجه سال 1394 اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و ...

سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام کرد هزینه ارسال هر پیامک از سوی اپراتورهای موبایل کشور به میزان 10 ریال کاهش خواهد یافت.

این سازمان اعلام کرد طبق قانون بودجه سال 1394 اپراتورهای همراه اول، ایرانسل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و رایتل مبلغ 10 ریال به ازای هر پیامک دریافت و به حساب درآمد عمومی کشور واریز می کردند. از قرار معلوم همین روند در سال 1395 و سال جاری نیز ادامه یافته، در حالی که در قانون بودجه سال گذشته چنین تبصره ای وجود نداشت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
بند (ز) تبصره 19 قانون بودجه سال 1394

به گفته سازمان حمایت مصرف کنندگان طی سال 1395، اپراتورهای موبایل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کشور بدون مجوز قانونی مبلغ 10 ریال بابت هر پیامک از مشترکین دریافت می کردند و از آنجا که هر واریزی به حساب درآمد عمومی کشور نیاز به مجوز قانونی دارد، بنابراین از خرداد سال جاری دریافت این مبلغ متوقف شد.

گفتنیست سازمان مورد بحث در حال پیگیری استرداد وجوه اضافیست که از سوی اپراتورها دریافت و به خزانه واریز شده است، و در صورت کسب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نتیجه، مراتب را به اطلاع مصرف کنندگان خواهد رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone