🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44605.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام مودم گیگابیتی X20 خود را در چیپست اسنپدراگون 845 به کار می گیرد

بر اساس پست یکی از کارمندان کوالکام در شبکه اجتماعی لینکدین، کمپانی مذکور قصد دارد مودم پر سرعت X20 خود را که از فناوری LTE گیگابیتی پشتیبانی می کند، در سیستم روی چیپ اسنپدراگون 845 ...

بر اساس پست یکی از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کارمندان کوالکام در شبکه اجتماعی لینکدین، کمپانی مذکور قصد دارد مودم پر سرعت X20 خود را که از فناوری LTE گیگابیتی پشتیبانی می کند، در سیستم روی چیپ اسنپدراگون 845 به کار گیرد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

همانطور که در اسکرین شات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پست مورد بحث مشاهده می کنید، مهندس ارشد کوالکام به تلاش شرکت برای تجاری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سازی «مودم X20» با کد «SDM845» اشاره کرده که این امر، احتمال حضور مودم گیگابیتی کوالکام را در چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 845 به شدت تقویت می کند.

مودم X20 توانایی دستیابی به سرعت دانلود 1.2Gbps را دارد

X20 که سال گذشته از سوی کمپانی ساکن سن دیگو معرفی شده بود، یک مودم LTE با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پشتیبانی از «Cat 18 DL» است که سرعت دانلودی برابر با 1.2 گیگابیت در ثانیه را فراهم می کند. لازم به ذکر است بسیاری از تولیدکنندگان پیش از این نمونه هایی از چیپ مورد بحث را برای توسعه محصولات خود دریافت کرده اند که حاکی از عرضه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - X20 در آینده نه چندان دور است.

مودم کوالکام مانند چیپست های جدید این شرکت با استفاده از فناوری 10 نانومتری «FinFET» ساخته شده و علاوه بر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سرعت بسیار بالای دانلود، قادر است با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده همزمان از دو باند 20 مگاهرتزی، به سرعت آپلود 150 مگابیت در ثانیه دست پیدا کند.

کمپانی کوالکام اعلام کرده که مودم X20 با توجه به نسل پنجم شبکه های مخابراتی طراحی شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و این شرکت، امیدوار است محصول جدیدش راه را برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بهره گیری از شبکه های 5G هموارتر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone