🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44620.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل در iOS 11 تنظیمات یکپارچه سازی با فیسبوک و توییتر را حذف کرده است

همانطور که احتمالاً می دانید، اپل شب گذشته نسخه تازه سیستم عامل آیفون ها و آیپدهای خود را معرفی کرد اما گزارش های دریافت شده از سوی کاربرانی که نسخه بتای آن را روی دیوایس ...

همانطور که احتمالاً می دانید، اپل شب گذشته نسخه تازه سیستم عامل آیفون ها و آیپدهای خود را معرفی کرد اما گزارش های دریافت شده از سوی کاربرانی که نسخه بتای آن را روی دیوایس های خود نصب کرده اند نشان می دهند که یک تغییر جزئی در تنظیمات سیستمی iOS 11 به وجود آمده و لاگین کردن اپلیکیشن های شخص ثالث از طریق حساب های کاربری شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر را با سختی همراه خواهد کرد.

بر اساس خبرهای منتشر شده اپل در iOS 11 بخش اکانت های شبکه های اجتماعی در تنظیمات را حذف کرده که در نتیجه اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به حساب های کاربری لاگین شده شبکه های اجتماعی دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های شخص ثالث - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در iOS 11 دیگر به حساب های کاربری لاگین شده شبکه های اجتماعی دسترسی نخواهند داشت

گفتنی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است هم اکنون کاربران می توانند به راحتی و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از طریق حساب های کاربری ثبت شده در بخش اکانت های شبکه های اجتماعی، از اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده کنند و نیازی به ساخت حساب کاربری جداگانه برای هر نرم افزار نیست. به عنوان مثال واتس اپ یکی از برنامه هاییست که با استفاده از مجوزهای فیسبوک می تواند به طور خودکار لاگین شود.

لازم به ذکر است با حذف قابلیت مورد اشاره کاربران احتمالاً می بایست ابتدا بر روی موبایل و از طریق مرورگر سافاری وارد حساب کاربری فیسبوک خود شده و سپس به اپلیکیشن شخص ثالث رفته تا از طریق اکانت لاگین شده استفاده کند.

ناگفته نماند احتمال می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تغییر به وجود آمده در راستای معرفی قابلیت تازه وارد کردن خودکار رمز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عبورها (Password AutoFill) در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - iOS - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 11 صورت گرفته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر مرکز شما شهرک امیریه آذربایجان غربی اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک امیریه شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone