🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44628.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل: ماوس و کیبورد خاکستری فضایی صرفا منحصر به خریداران آیمک پرو است

همانطور که قبلا در خبرها خواندید، اپل شب قبل نسخه پرو از آل این وان آیمک را هم معرفی کرد که قرار است از آذرماه امسال با قیمت پایه 4999 دلار وارد بازار شود. این ...

همانطور که قبلا در خبرها خواندید، اپل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شب قبل نسخه پرو از آل این وان آیمک را هم معرفی کرد که قرار است از آذرماه امسال با قیمت پایه 4999 دلار وارد بازار شود.

این دستگاه جدیدترین امکانات و قابلیت ها را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با خود به همراه دارد که از آن جمله می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توان به پردازنده زئون اشاره کرد که تا 18 هسته را در خود جای داده و علاوه بر این یک پردازنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گرافیکی کاملا جدید از سری Radeon Vega شرکت AMD نیز برایش در نظر گرفته شده است.

اما یکی از جذاب ترین آپشن های رنگی در نظر گرفته شده برای آیمک پرو خاکستری فضایی است که البته همراه با اکسسوری هم رنگش قابل خرید خواهد بود، حال آنکه تا به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی -  امروز لوازم جانبی اپل صرفا در رنگ سفید به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازار عرضه شده اند.

متاسفانه اما، طبق گزارشی که وبسایت 9to5mac منتشر نموده اپل اعلام کرده که این آپشن رنگی برای مجیک ماوس، مجیک ترکپد و مجیک کیبورد صرفا منحصر به خریدار آیمک پرو است.

امکان تعویض رم توسط کاربران آیمک پرو وجود ندارد

این خبر با در نظر داشتن شمار بالای طرفداران رنگ مذکور بسیار ناراحت کننده است، هرچند که اپل به خاطر مواضع سفت و سخت خود در قبال برخی جنبه های خاص طراحی در محصولاتش شهرت دارد و بیشتر ترجیح می دهد برای متمایز کردن قیمت محصولاتش از یکدیگر آنها را در قالب گزینه های رنگی خاصی ارائه نماید.

اما با در نظر داشتن اینکه بسیاری از کاربران حاضرند بابت خرید ماوس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و کیبورد اپل در رنگی غیر از سفید همیشگی پول بدهند، باید بگوییم که این تصمیم ابدا توجیه منطقی ندارد.

اپل همچنین به وبسایت 9to5mac اعلام کرده که امکان تعویض رم توسط کاربران آیمک پرو وجود ندارد که این مساله نیز به نوبه خود ناامیدکننده است. این شرکت هم اکنون امکانی را برای کاربرانش فراهم نموده تا رم آیمک 27 اینچی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را تعویض نمایند اما این امر برای مدل 21.5 اینچی میسر نیست.

خبر خوب اما اینکه می توانید در صورت تمایل آیمک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پرو خود را با 128 گیگابایت رم ECC خریداری نمایید که البته کمی گران تر از نسخه پایه با رم 32 گیگابایت تمام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone