🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44610.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تراویس کالانیک موقتاً از سمت مدیر عاملی اوبر کنار گذاشته خواهد شد

شرکت «اوبر» در چند ماه اخیر با مشکلات ریز و درشت زیادی مواجه شده و به همین خاطر، هیئت مدیره کمپانی تصمیم دارد از طریق یک سری تحولات سازمانی روند موجود را تغییر دهد. بر ...

شرکت «اوبر» در چند ماه اخیر با مشکلات ریز و درشت زیادی مواجه شده و به همین خاطر، هیئت مدیره کمپانی تصمیم دارد از طریق یک سری تحولات سازمانی روند موجود را تغییر دهد.

بر اساس گزارش ها، «تراویس کالانیک» مدیر عامل و بنیان گذار مجموعه که اوبر را از یک استارتاپ کوچک به شرکتی 70 میلیارد دلاری تبدیل کرده است، نخستین گزینه هیئت مدیره برای اصلاح امور و تغییر رویه سازمانی خواهد بود.

اوبر یک تیم حقوقی مستقل را برای تحقیقات داخلی استخدام کرده است

کمپانی ساکن کالیفرنیا برای تحقیق و تفحص در مسائل داخلی خود، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک تیم تخصصی را از مؤسسه حقوقی مستقل «Covington & Burling» استخدام کرده و این خبرگان قرار است تا پایان امروز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نتیجه تحقیقات خود را به هیئت مدیره ارائه دهند. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - البته اوبر هنوز ملاقات خود را با تیم وکلا رسانه ای نکرده اما انتظار می رود تصمیمات جلسه مورد بحث تا پایان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هفته به اطلاع عموم برسد.

همچنین لازم به ذکر است که هیئت مدیره اوبر طی نشست امروز خود، در ارتباط با سرنوشت مدیر عامل 40 ساله شرکت نیز تصمیم گیری خواهد کرد و معلوم نیست گزارش تیم حقوقی، چه تاثیری در این تصمیم خواهد گذاشت.

بنا بر تحلیل های مختلف، در صورت کنار گذاشتن کالانیک از سمت مدیر عاملی، احتمال حضور دوباره این کارآفرین در اوبر با نقش محدودتر وجود داشته و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حتی ممکن است بتواند وظایف اجرایی خود را با نظارت بیشتر از سوی هیئت مدیره به عهده بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone