🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44618.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ناسا و تعریف سه پروژه تازه در مسیر توسعه هواپیماهای بدون خلبان

اتومبیل های خودران به سرعت در حال پیشرفت هستند و در آینده ای نزدیک به یک واقعیت بدل می شوند اما به نظر می رسد روند توسعه هواپیماهای خودپرواز کمی بیشتر زمانبر باشد. در همین ...

اتومبیل های خودران به سرعت در حال پیشرفت هستند و در آینده ای نزدیک به یک واقعیت بدل می شوند اما به نظر می رسد روند توسعه هواپیماهای خودپرواز کمی بیشتر زمانبر باشد. در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همین رابطه امروز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ناسا سه پروژه تازه را پیرامون هواپیماهای خودکار بدون خلبان در دستور کار قرار داده است.

نخستین مطالعه به بررسی امنیت و مجوزهای لازم برای سیستم های خودکار در صنایع هوافضا خواهد پرداخت. به عبارت دیگر پروژه مذکور روی توسعه الگوریتم های لازم و ضروری برای سیستم ها و به منظور تصمیم گیری ایمن بدون دخالت انسان متمرکز است.

این پروژه ها ایمن بودن پرواز هواپیماهای بدون خلبان را مورد بررسی قرار خواهند داد

گفتنی است سازمان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضایی آمریکا به پروژه دیگری هم چراغ سبز نشان داده که هدف آن توسعه سیستمی برای تشخیص ایمن بودن پرواز یک پهپاد، قبل از اوج گرفتن است. در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - واقع چنانچه برنامه مذکور بتواند موقعیتی غیر طبیعی نظیر آسیب های فیزیکی یا هک شدن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های نرم افزاری را شناسایی کند، از پرواز درون جلوگیری خواهد کرد.

در نهایت پروژه سومی که توانسته مسئولین ناسا را متقاعد به سرمایه گذاری کند، به بررسی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیشرفت های به عمل آمده در پردازش کوانتوم به منظور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سازمان دهی و پایش وضعیت پرواز روزانه تعداد بسیار زیادی پهپاد خواهد پرداخت.

ناگفته نماند که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مسلماً هواپیماهای بدون خلبان در آینده ای نزدیک قدم به دنیای واقعی نخواهند گذاشت اما به محض ورود تجاری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها می توان انتظار سفرهای هوایی ارزان قیمت تر را داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone