🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44621.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی نخستین گرافیک اکسترنال خود را معرفی کرد

اچ پی امروز طیف محصولات گیمینگ خود را گسترش داده و به معرفی دو نمایشگر، یک ماوس، یک کیبورد مکانیکی و یک گرافیک اکسترنال پرداخته است. ابتدا به سراغ گرافیک اکسترنال تولید شده توسط شرکت ...

اچ پی امروز طیف محصولات گیمینگ خود را گسترش داده و به معرفی دو نمایشگر، یک ماوس، یک کیبورد مکانیکی و یک گرافیک اکسترنال پرداخته است.

ابتدا به سراغ گرافیک اکسترنال تولید شده توسط شرکت اچ پی می رویم که از آن با نام «HP Accelerator» یاد می کنند. این محصول در واقع یک محفظه بزرگ است که در خود منبع - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تغذیه و فضایی برای قرار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گرفتن تنها یک کارت گرافیک و یک هارد درایو را جای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

همچنین باید اشاره کرد که «HP Accelerator» از طریق پورت تاندربولت 3 به لپ تاپ ها متصل شده و علاوه بر افزایش قدرت پردازش گرافیکی دیوایس ها، چهار USB 3.0 و یک USB-C را هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

گرافیک اکسترنال «HP Accelerator» با قیمت 299.99 دلار روانه بازار می شود

لازم به ذکر است محصول مذکور طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در اواخر تابستان با قیمت 299.99 دلار روانه بازار خواهد شد اما هنوز مشخص نیست با چه GPU هایی عرضه می شود. همچنین باید اشاره کرد که اچ پی، سازگاری «HP Accelerator» با لپ تاپ های دیگر برندها را هم تضمین نکرده است.

گفتنی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است علاوه بر گجت یاد شده، اچ پی امروز از دو مانیتور گیمینگ تازه هم رونمایی کرد. مدل نخست دارای یک پنل 25 اینچی فول اچ دی با پشتیبانی از فناوری FreeSync است که همراه با دو پورت USB 3.0 و با قیمت 279.99 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

علاوه بر گرافیک اکسترنال، اچ پی از دو مانیتور و یک کیبورد و ماوس گیمینگ تازه هم رونمایی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرد

مانیتور دیگر معرفی شده مجهز به یک نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن QHD بوده که آن هم دو پورت USB 3.0 را در خود جای داده و بر خلاف مدل قبلی از G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند. همچنین اچ پی مدعی شده که سرعت پاسخ هر دو محصول مورد اشاره می تواند رقمی برابر با 1 میلی ثانیه باشد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

 

در نهایت هم باید عنوان کرد کمپانی ساکن پالو آلتو، کیبوردی مکانیکی مجهز به سوییچ های Cherry MX - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Red را با قیمت 129.99 دلار به مجموعه محصولات خود افزوده است. علاوه بر آن HP هم اکنون به جای همکاری با SteelSeries، ماوس مختص به خود را داشته که دارای وزن تغییر پذیر بوده و با قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone