🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44624.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت امنیتی جدید گوگل مشکل هنگ کردن موبایل های پیکسل را رفع می کند

روز گذشته گوگل آپدیت امنیتی ماهانه خود برای موبایل های پیکسل و محصولات خانواده نکسوس را منتشر کرد. این پچ امنیتی طبق اعلام شرکت مذکور به صورت OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما ...

روز گذشته گوگل آپدیت امنیتی ماهانه خود برای موبایل های پیکسل و محصولات خانواده نکسوس را منتشر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرد. این پچ امنیتی طبق - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اعلام شرکت مذکور به صورت OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما اگر نمی توانید بیشتر از این برای دریافتش صبور باشید امکان دانلود مستقیم آن نیز برایتان فراهم است.

طبق خبری که وبسایت اندروید پلیس در این باره منتشر کرده، آپدیت نرم افزاری تازه گوگل ضمن تقویت امنیت محصولات سخت افزاری این شرکت، حاوی یک پچ بسیار مهم برای باگ موجود در موبایل های سری پیکسل است؛ باگی که در هفته های اخیر به هنگ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کردن تصادفی این سری از تلفن های هوشمند گوگل منتهی شده بود و کاربران را حسابی کلافه کرده است.

پستی هم که اخیرا در فوروم این شرکت منتشر شده تایید می کند که پچ جدید «باید بسیاری از مشکلات مربوط به هنگ کردن این تلفن های همراه که پیشتر گزارش شده بود را رفع نماید».

گفتنی است آنطور که برخی دارندگان موبایل های پیکسل گزارش داده اند، به خاطر این باگ، تلفن های همراهشان روزانه یک تا دو مرتبه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هنگ می کند و در نتیجه مجبورند دکمه پاور را آنقدر نگه دارند که موبایل خاموش شود و از این وضعیت خارج گردد.

حالا این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گروه از کاربران موبایل های پیکسل امیدوارند که با دریافت آپدیت OTA جدید دیگر با این مشکل روبرو نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone