🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23560.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

روش جدید محققان برای خم کردن شیشه با حفظ شفافیت

معمولاً اگر قرار باشد گوشه یک ساختمان، شیشه نصب شود راهی به جز استفاده از دو شیشه مجزا و متصل کردن آنها به هم با استفاده از چسب یا میله فلزی وجود ندارد. اما محققان ...

معمولاً اگر قرار باشد گوشه یک ساختمان، شیشه نصب شود راهی به جز استفاده از دو شیشه مجزا و متصل کردن آنها به هم با استفاده از چسب یا میله فلزی وجود ندارد. اما محققان آلمانی به روشی برای خم کردن 90 درجه ای یک لایه شیشه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - بدون تأثیر بر خصوصیات اپتیکال آن دست یافته اند. این فرایند می تواند علاوه بر طراحی صنعتی، در فناوری های پزشکی آینده (با جایگزین شدن شیشه خم به جای ترکیب فلز و شیشه) کاربرد داشته باشد.

در حال حاضر هم فناوری هایی برای خم کردن شیشه ها وجود دارد. اما تا پیش از این امکان ایجاد خمیدگی های باریک یا خم کردن 90 درجه ای ممکن نبوده. علاوه بر این فرایند های فعلی ویژگی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - های اپتیکی شیشه را تحت تأثیر منفی قرار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - می دهند. در روش خمش فعلی ورقه ای از شیشه در یک قالب فلزی قرار می گیرد و سپس دوباره حرارت داده می شود. با این روش شیشه نرم و انعطاف پذیر می شود و می توان آن را خم کرد. اما هنگامی که شیشه سرد شود، نشانه هایی از خمش، قابل مشاهده خواهد بود. علاوه بر این به دلیل ایجاد شدن الگوهای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - راه راه، نور به طور یکنواخت منعکس نمی شود و اجسام پشت شیشه کج و معوج به نظر می رسند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر  داراب استان فارس

در روش جدید به جای حرارت دادن کل شیشه، در یک کوره ویژه تنها بخشی که قرار است خم شود حرارت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - داده می شود. کوره تا 500 درجه سانتیگراد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - (دمای انتقال شیشه و نزدیک به نرم شدن آن) حرارت ایجاد می کند. شیشه در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - کوره و روی یک تکیه گاه باقی می ماند تا آنجا که خط خمش گسترش پیدا کند. زمانی که لیزر در طول این خط، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - شیشه را تنها تا اندکی بالاتر از دمای انتقال داغ می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - کند شیشه به طور طبیعی و با کمک جاذبه شروع به خمش می کند. به این ترتیب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر داراب استان فارس - در پایان کار، به جز در محل خمش یکدست به نظر می رسد.

با استفاده از این روش در حال حاضر تنها شیشه هایی با ابعاد یک متر مربع خم شده اما محققان امیدوارند با جذب شرکایی برای پروژه خود، ابعاد شیشه های قابل خمش را افزایش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone