🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26381.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی وان پلاس 7T نقصی کوچک در بدنه را فاش کرد [تماشا کنید]

«زک نلسون» از کانال JerryRigEverything برای باخبر شدن از اینکه پشت پیکربندی دایره ای دوربین وان پلاس 7T چه خبر است، این گوشی را کالبدشکافی کرد. او در این کالبدشکافی به جنبه تزئینی حفره بزرگ ...

«زک نلسون» از کانال JerryRigEverything برای باخبر شدن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - از اینکه پشت پیکربندی دایره ای دوربین وان پلاس 7T چه خبر است، این گوشی را کالبدشکافی کرد. او در این کالبدشکافی به جنبه تزئینی حفره بزرگ پنل پشتی که پاشنه آشیل این گوشی هم هست، پی برد.

در تست مقاومت وان پلاس 7T دیدیم که پنل پشتی این گوشی در تست خمیدگی به راحتی ترک خورد. به گفته زک نلسون پیکربندی دایره ای دوربین پاشنه آشیل وان پلاس 7T شده و در صورتی که کاربر سهواً روی آن بنشیند و یا از دستش بیفتد، پنل شیشه ای پشت به آسانی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - می شکند.

نلسون برای مطمئن شدن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - ادعای فوق، وان پلاس 7T را کالبدشکافی کرده که در ادامه ملاحظه می کنید:

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، پیکربندی دایره ای دوربین کاملاً جنبه ظاهری داشته و در عملکرد هیچ تاثیری ندارد. سنسورها به شکل افقی در یک ردیف کنار هم قرار گرفته اند و LED فلش در یک برد جداگانه کنار آنتن NFC جا خوش کرده است.

حفره بزرگ در پنل پشتی هیچ منفعتی برای دوربین ها نداشته. شاید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - اگر وان پلاس پنل پشتی وان پلاس 7T را برای تنوع تغییر نمی داد و از همان طراحی نسل قبل استفاده می کرد، شاهد پنل مقاوم تری می بودیم.

خوشبختانه تنها نقطه ضعف - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - وان پلاس 7T از لحاظ کیفیت ساخت، پیکربندی دایره ای دوربین است و در ادامه کالبدشکافی از این گوشی به خوبی یاد می شود. از دیگر نقاط ضعف این تلفن هوشمند می توان به نبود جک 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت microSD اشاره کرد.

کمپانی وان پلاس با توجه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر متل قو استان مازندران - به اینکه به طور رسمی موفق به کسب گواهینامه IP برای وان پلاس 7T نشده ولی با به کار گیری تعداد زیادی پلاستیک در نقاط باز و همچنین اطراف اتصالات کابل های نواری، گوشی را به خوبی در برابر ورود آب درزگیری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone