🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26383.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس لپ تاپ ۳ تعمیرپذیری بالایی دارد؛ iFixit تایید کرد

اوایل این ماه و درست در جریان معرفی سرفیس لپ تاپ ۳ مایکروسافت، پانوس پانای رئیس واحد سرفیس نشان داد که چطور صرفا با بلند کردن صفحه بالایی بدنه این محصول می توان به سخت ...

اوایل این ماه و درست در جریان معرفی سرفیس لپ تاپ ۳ مایکروسافت، پانوس پانای رئیس واحد سرفیس نشان داد که چطور صرفا با بلند کردن صفحه بالایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - بدنه این محصول می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - توان به سخت افزار درونی اش دست پیدا کرد و حالا طبق اعلام تیم iFixit که به تازگی این لپ تاپ را کالبدشکافی کرده به نظر می رسد که حق با پانای بوده است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان

در مورد سرفیس لپ تاپ ۳ اما اوضاع کمی فرق می کند و طبق اعلام iFixit شما می توانید صرفا با باز کردن چهار پیچ در بخش تحتانی بدنه آن را باز کنید. بعد از این کار می توانید با کمک یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - پیک گیتار یا ابزاری مشابه به آن (حتی ناخن) به آرامی کاور بالایی را که از طریق چند آهنربا و یک کابل فلکس به بدنه چسبیده است از جایش بلند کنید.

بعد از بلند کردن این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - بخش اما باید در نظر داشته باشید که نمی توانید کلیه قطعات لپ تاپ سرفیس ۳ را مطابق با خواست قلبی تان تغییر دهید چراکه CPU و رم دستگاه به مادربورد لحیم شده اند و تنها قطعه ای که به آرامی می توانید باز کنید همان SSD دستگاه است (البته اگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - موفق به این کار شدید).

گفتنی است مایکروسافت در مورد تعویض این قطعه به کاربرانش هشدار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - داده و خاطرنشان کرده که تنها یک تکنسین حرفه ای میتواند این کار را انجام دهد هرچند که تنها یک پیچ این SSD را در جایش ثابت نگه داشته. بنابراین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - اگر می دانید که مشغول به انجام چه کاری هستید و احتمال از بین رفتن گارانتی نیز برایتان اهمیتی ندارد میتوانید خودتان راسا اقدام به این کار کنید.

اگر به اندازه کافی حرفه ای باشید میتوانید کیبورد، جک هدفون یا حتی کل نمایشگر دستگاه را تعویض کنید هرچند که در ظاهر تعویض SSD ساده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - ترینشان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone